عنوان محصولسایزPN
شیر فلکه برنجی – PN 1010
” – PN 1616
” – PN 2020
قیمت-شیر-فلکه-برنجی
عنوانPNقیمت (تومان)
شیر فلکه برنجی10برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه ولوسند تماس حاصل فرمایید
16برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه ولوسند تماس حاصل فرمایید
20برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه ولوسند تماس حاصل فرمایید

معرفی محصولات بیشتر: شیر پروانه ای و معرفی شیر فلکه سوزنی

انواع-شیر-فلکه-برنجی

خرید شیر فلکه برنجی

شیر فلکه برنجی یکی از پرکاربردترین شیرآلات بحساب می آید. این نوع شیر فلکه بسیار متنوع است و کاربردهای گوناگونی دارد. از نظر جنس، این شیر فلکه ها از انواع فلزهای مختلف ساخته شده اند. یکی از پرکاربردترین، پرطرفدارترین و مرغوب ترین نوع آن ها، برنجی می باشد. این مدل شیر آلات با توجه به نوع کاربردی که دارند، سایز آن ها نیز متغیر است و از چند میلی متر شروع شده و ممکن است تا چند متر نیز برسد. برخی از انواع سایزهای این مدل شیر فلکه ها شامل 1، 1.2، 2، 3، 4، 4.3، 12.1، 14.1 اینچ می باشد. وظیفه ی این شیر فلکه ها، وصل و قطع کردن جریان و همچنین کنترل کردن فشار جریان می باشد. 

همان طور که گفته شد شیر فلکه های برنجی از تنوع بسیار بالایی برخوردارند. این تنوع در عملکرد، ساختمان و جنس بدنه ی شیر فلکه ها وجود دارد. بیشترین کاربردی که این شیر فلکه ها دارند در صنایع تاسیساتی است. در موتورخانه ها از سایز 8.3 اینچ استفاده می شود. البته ممکن است از نظر ظرفیت، این موتورخانه ها بزرگ باشند که در این صورت سایز شیر فلکه ها نیز تغییر می کند. در بخش های بعدی همراه با ما باشید تا با انواع سایزها و ابعاد شیر فلکه های برنجی، کاربرد آنها، برندهای مختلف و قیمت این نوع شیر آلات بیشتر آشنا شویم.                                  

کاربرد شیر فلکه های برنجی

این شیرفلکه با توجه به سایز و ابعادی که تولید می شود کاربردهای متفاوتی نیز در صنعت های گوناگون دارد. به طور مثال برای پالایشگاه ها از این شیر فلکه ها استفاده می شود ولی در ابعاد بزرگتری کارایی دارند. در موتورخانه ها نیز همان طور که گفته شد کاربرد دارند. از دیگر کارایی و کاربردهای شیر فلکه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد که بر اساس کارایی آن فضا ابعاد شیر فلکه ها نیز تغییر می کند.

  • سیستم های پنوماتیک
  • شبکه های آبیاری
  • سیستم های هیدرولیک
  • صنایع مواد شیمیایی
  • شبکه های مایعات غیر اسیدی
  • سیستم های لوله کشی ساختمان ها
  • تاسیسات آبی
  • تاسیسات گرمایشی
  • سیستم بهداشتی

شیر فلکه برنجی دسته گازی

نوع دسته ی این محصول مانند دسته های شیر گاز است. با توجه به کارکرد سریعی که این دسته ها دارند، در شبکه های گازی بسیار پرکاربرد می باشند. کار کردن با آنها بسیار راحت و آسان است. نوع عملکرد آن ها به گونه ای است که یا به طور کامل باز یا کامل بسته می باشند. این مدل دسته گازی در سایزهای متفاوت از 1 اینچ به بالا ساخته و تولید می شود.

شیر فلکه برنجی سیتکو

شرکت سیتکو، نام و برندی است که شیرآلات بهداشتی را ساخته و تولید می کند. شیر فلکه سیتکو از جنس برنج است و دارای سایزهای متفاوت 1 تا 14.1 اینچ می باشد. این شیر فلکه ها در دماهای 120 درجه نیز کارایی دارند. کاربرد مهم و اصولی این شیر فلکه ها در بخش تاسیسات موتورخانه ای ساختمان ها می باشد. کاربردی که شیر فلکه های برنجی سیتکو دارد، برای آب، روغن و گازهای خنثی است. تنها در این دو مورد کارایی و کاربرد دارد. این مدل شیر فلکه ها دارای انواع مختلفی می باشند که در ادامه توضیح مختصری از آن ها را برای شما بیان خواهیم کرد.

شیر فلکه گازی سیتکو: ساختار داخلی این شیر فلکه ها به صورت کروی و یا دایره ای شکل است که برای وصل و قطع کردن جریان گاز از آن بهره می گیرند.

شیر فلکه غیر گازی سیتکو: جریانی که در این مدل شیر فلکه ها وجود دارد از نوع آب و یا مایعات دیگر است. شیر فلکه های غیر گازی مقاومت و استحکام بالایی در مقابل انواع پوسیدگی و یا خوردگی دارند.

شیر فلکه برنجی سیم ایتالیا

سیمبریو در واقع نام شرکتی است که در ایتالیا شیرآلات بهداشتی را در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید می کند. به همین منظور به آن سیم ایتالیا می گویند. شیر فلکه برنجی سیم ایتالیا یکی از محصولات این برند است. این نوع شیر فلکه شامل سایزهای متفاوت و مدل های مختلف می باشد. به طور مثال شیر فلکه کشویی سیم ایتالیا دارای سایز 4.1 تا 6 اینچ در مدل پی ان 20 است. از جمله کاربردهای این نوع شیر فلکه در سیستم بهداشتی، گرمایشی، شبکه ی آبرسانی، گازوئیل، بنزین و غیره می باشد. نوع دیگر این شیر فلکه ها، سوزنی برنجی سیم ایتالیا مدل پی ان 10 است. این مدل دارای سایز 2 تا 2.1 اینچ می باشد. کارایی این مدل در سیستم های لوله کشی ساختمان ها، گرمایشی، بهداشتی، شبکه ی آبرسانی، توزیع بنزین، گازوئیل، منتقل کردن بخار و غیره است.                                              

شیر فلکه برنجی کشویی

در بخش اول همان طور که بیان کردیم یکی از انواع این شیرآلات، از نوع کشویی می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با این مدل بیشتر آشنا شویم. همان گونه که در قسمت های قبلی توضیح دادیم تمام شیر فلکه ها وظیفه ی وصل و قطع کردن جریان را بر عهده دارند. در واقع شیر فلکه کشویی به این صورت است که جریان مورد نظر را کنترل می کند. سایز این نوع شیر فلکه ها از 4.1 اینچ شروع می شود و تا 6 اینچ ادامه دارد. در مورد این مدل شیر فلکه های کشویی سایزهای بیشتر از 6 اینچ به هیچ عنوان کارایی و کاربرد ندارد.

کارایی و کاربردهای این نوع شیر فلکه نیز مانند سایر شیر فلکه ها در صنایع و سیستم های گوناگون می باشد. جنس برنجی که این نوع شیر فلکه ها دارند، باعث می شود تا فشار و حرارت  های بسیار بالا نیز برای آنها قابل تحمل باشد. از لحاظ ساختاری شیر فلکه کشویی دارای سه قسمت بدنه، محور و سرپوش از جنس فلزی می باشد. از نظر عملکرد شیر فلکه های کشویی به دو دسته ی ثابت و متحرک تقسیم بندی می شوند. در نوع ثابت به جهت این که محور در بیرون از بدنه قرار ندارد، در نتیجه کمتر آسیب می بیند. البته تنها عیب نوع ثابت این است که وقتی در تماس با جریان آب قرار بگیرد، دچار خوردگی می شود. در نوع متحرک همان طور که از نام آن مشخص است، محور شیر فلکه به همراه دیسکی که در آن قرار دارد پایین و بالا می شود.

قیمت شیر فلکه برنجی

اگر قصد دارید شیرآلات برنجی را خریداری کنید، عوامل بسیار زیادی وجود دارند که روی قیمت آن ها تاثیر می گذارند. در ادامه به برخی از این عوامل اشاره خواهیم کرد. برندها و شرکت های مختلفی در ایران وجود دارند که شیرآلات بهداشتی از جمله شیر فلکه های برنجی را ساخته و تولید می کنند. یکی از این عوامل برندی است که شیر فلکه ها را تولید می کند. البته برخی از این برندها در تلاش هستند تا محصول با کیفیت ولی با قیمت مناسب را در اختیار خریداران قرار دهند. قیمت این نوع شیر فلکه های برنجی با توجه به سایز و مدلی که دارند بسیار متفاوت است. در نتیجه عامل دوم سایز و طرح شیر فلکه ها می باشد.

جهت اطلاع از قیمت شیر فلکه برنجی ½ و همینطور قیمت شیر فلکه برنجی 4 اینچ لطفا با همکاران ما تماس بگیرید.                                     

قیمت شیر فلکه برنجی کیز ایران

شیر فلکه جنس برنجی در شرکت های مختلف با برندهای گوناگون تولید می شود. این برندها شامل کیز ایران، سیم ایتالیا، سیتکو، پارس کیز، کیتز تایلند و کیسان می باشد. هر کدام از این برندها شیر فلکه ها را در ابعاد و سایزهای مختلف تولید می کنند. برند کیز ایران، شیر فلکه های برنجی را بیشتر برای اتصالات گازی تولید می کند. مقدار آلیاژ برنجی که در این شیر فلکه ها وجود دارد می تواند در کیفیت و قیمت آن تاثیر بگذارد. البته قیمت شیر فلکه ها با توجه به نوساناتی که وجود دارد متغیر می باشد.

انواع سایزها

این شیر فلکه دارای ابعاد و سایزهای متفاوتی می باشد. سایز و ابعاد این شیر فلکه ها بسیار متعدد و متفاوت است. برخی دیگر از این ابعاد شامل موارد زیر می شود.

  • شیر فلکه برنجی 1 اینچ
  • شیر فلکه برنجی 2 اینچ
  • شیر فلکه برنجی 1/2
  • شیر فلکه برنجی 3 اینچ
  • شیر فلکه برنجی 3/4
  • 4 اینچ
  • 11.2 اینچ
  • 11.4 اینچ
  • 21.2 اینچ

هر کدام از این سایزها و ابعاد دارای فشار گوناگونی نیز می باشند. این فشارهای کاری شامل pn16 و pn20 است. شیر فلکه های برنجی توانایی این را دارند که فشارهای 120 بار، 16 بار و 10 بار را به راحتی تحمل کنند. سایزهای متفاوت دارای فشار باری گوناگون نیز هستند. هر کدام از این ابعاد برای مصارف مختلف کارایی و کاربرد دارند که در ادامه برای شما بیان خواهیم کرد.

فروش شیر فلکه برنجی

جهت خرید و ثبت سفارش انواع شیرآلات و تجهیزات مخصوص موتورخانه ، لطفا با همکاران ما تماس بگیرید.

شیر-فلکه-برنجی-3-اینچ

قیمت شیر فلکه 3 اینچ برنجی

شیر فلکه 3 اینچ برنجی در بخش های صنعتی کاربرد بسیاری دارد. استفاده در سیستم آب رسانی و تاسیسات ، صنایع تانکرسازی ، انتقال گازوئیل و صنایع ساختمانی از جمله موارد استفاده آن می باشد. این شیر از جنس برنج فورج پذیر ساخته می شود. به علت شیوه ساخت ، تحمل فشار بسیار بالایی را دارد. برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش ، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت شیر فلکه pn10

در صورتی که قصد خرید و اطلاع از قیمت شیر فلکه های برنجی pn10 ، pn16 و pn20 را دارید، براحتی می توانید از طریق واتساپ و یا با شماره گیری 66318331 – 021 با کارشناسان ولوسند در ارتباط باشید. تنوع بسیار بالای محصولات و قیمت مناسب از جمله ویژگی های شاخص ولوسند می باشد.

قیمت-شیر-فلکه-برنجی-3-اینچ

جزئیات شیر برنجی

شیر فلکه برنجی یک نوع شیر صنعتی است که از جنس برنج تولید می‌شود. این شیر با قابلیت کنترل جریان مایعات، مورد استفاده در برنامه‌های صنعتی و خانگی قرار می‌گیرد.

ویژگی های شیرفلکه برنجی

  • جنس بدنه: شیر فلکه برنجی از جنس برنج تولید می‌شود که مقاومتی مناسب در برابر خوردگی و عمر طولانی را داراست.
  • قابلیت کنترل جریان: شیر برنجی با ساختار خاص خود، قابلیت کنترل دقیق جریان مایعات را فراهم می‌کند.
  • ساختار ساده: شیر فلکه برنجی 3 اینچ دارای ساختار ساده و کاربرد آسان است.
  • نصب و نگهداری آسان: نصب و نگهداری این شیرآلات بسیار آسان است و نیاز به تخصص خاصی ندارد.

 

کاربرد شیرفلکه های برنجی

  • صنعت ساختمان: شیر فلکه برنجی در سیستم‌های آب، گاز، و حرارتی ساختمان‌ها برای کنترل جریان آب سرد و گرم، گاز و سایر مایعات استفاده می‌شود.
  • صنایع خانگی: در صنایع خانگی نیز در سیستم‌های آب و گاز خانگی برای کنترل جریان مایعات استفاده می‌شود.
  • صنعت کشاورزی: در سیستم‌های آبیاری و تغذیه محصولات کشاورزی نیز از این شیرآلات استفاده می‌شود.
قیمت-شیر-برنجی

قیمت شیرفلکه برنجی

قیمت شیر برنجی بستگی به عواملی مانند سایز، برند، کیفیت ساخت، و بازار مربوطه دارد. برای اطلاعات دقیقتر درباره قیمت، بهتر است با کارشناسان ولوسند تماس بگیرید.

عبارات مرتبط

قیمت شیر فلکه برنجی 1 اینچقیمت شیر فلکه برنجی 1/2

قیمت شیر فلکه برنجی 3 اینچقیمت شیر فلکه برنجی 6 اینچ

قیمت شیر فلکه برنجی 2 اینچقیمت شیر فلکه برنجی 3/4

شیرفلکه سیتکوشیر فلکه 1 اینچ

قیمت شیر فلکه ۱ اینچقیمت شیر فلکه برنجی چینی

قیمت-شیر-فلکه-برنجی-1-اینچ

انواع شیر فلکه آب خانگی

شیرهای فلکه برنجی با کنترل جریان آب و مدیریت باز و بسته شدن فلکه ها ، اجازه می‌دهند تا جریان آب به صورت مرتب و قابل کنترل به مقدار دقیق منتقل شود. این قابلیت از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا در مصرف بهینه آب  ، افزایش بهره وری و حفظ سلامت سیستم ها نقش بسزایی ایفا می کند.

شیرفلکه های برنجی به علت وزن نسبتاً کم ، قابلیت نصب و حمل آسان دارند. همچنین مقاومت بالا در برابر فشار و دما ، مانع از نشتی و خوردگی می شود. این ویژگی‌ها باعث محافظت از سیستم ها و تجهیزات مختلف در برابر خرابی و خسارات ناشی از عدم کنترل جریان می شوند.

شیر فلکه برنجی یکی از اجزای مهم در سیستم های تامین آب و کنترل جریان است که از جنس برنج ساخته می شود. این شیرها به دلیل ویژگی های خاص خود در صنایع مختلف از جمله ساختمان ، کشاورزی ، و سیستم های آب و فاضلاب استفاده می شوند.

سایر توضیحات شیرهای برنجی

شیرهای فلکه برنجی در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله کاربردها می توان به استفاده در شبکه های توزیع آب شهری ، سیستم های گرمایش و سرمایش ، تجهیزات آتش‌نشانی ، و سیستم های کنترل جریان آب در کشاورزی اشاره کرد. همچنین ، این شیرها در سیستم های آبیاری و استفاده در صنایع مختلف به عنوان عنصر کنترلی بسیار اساسی محسوب می شوند.

این شیرآلات به دلیل ساختار ساده و استحکام مکانیکی بالا ، نیاز به نگهداری و تعمیرات کمی دارند. با این حال ، بازرسی های دوره ای و نگهداری منظم می تواند به پایداری و عملکرد بهینه آنها کمک کند.

قیمت-شیر-فلکه-برنجی-2-اینچ

موضوعات مرتبط

محصولات مرتبط

شیر-یکطرفه-برنجی

شیر یکطرفه برنجی

عنوان محصول کلاس PN شیر یکطرفه برنجی – PN 16 150 16 تماس با ما 021-66318331 عنوان محصول PN قیمت

انواع-شیر-فشار-شکن-برنجی

شیر فشار شکن برنجی

عنوان محصول سایز PN شیر فشار شکن برنجی – 10 “ – 16 “ – 40 شیر فشار شکن جهت

لوگو-ولوسند-فوتر

تماس با ما

آدرس : تهران ، بازار آهن شادآباد ، بهاران 2 ، بلوک 16 ، شماره 164

درباره ما

مجموعه ولوسند با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تامین تجهیزات پالایشگاهی و پتروشیمی ، همراه با مدیریتی پویا و تلاش کادر فنی باتجربه ، آمادگی خود را جهت واردات و تامین انواع تجهیزات صنایع گاز ، پتروشیمی ، نفت ، نیروگاه ها و کارخانجات صنعتی با گواهی معتبر EN10204-3.1 اعلام می دارد.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ولوسند می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.