از اتصالات هیدرولیک برای اتصال شیلنگ هیدرولیکی به اجزایی مانند سیلندرهای هیدرولیکی، لوله ها یا انواع مختلف شیلنگ ها در سیستم های هیدرولیک استفاده می شود. این اتصالات از دسته ابزاری هستند که در صنایع مختلف کاربرد بسیاری در سیستم های هیدرولیک دارند. اتصال های هیدرولیکی با توجه به ابعاد و نوع کاربردشان در شکل های مختلفی تولید می شوند. به علت فشار بسیار بالا در تجهیزات هیدرولیک ، لازم است تا از اتصالات مطمئنی برای ثابت نگه داشتن این تجهیزات استفاده کرد. از این اتصالات به طور گسترده ای در برنامه های هیدرولیکی از جمله لوله کشی ، خطوط مونتاژ و تجهیزات سنگین استفاده می شود. برای خرید و اطلاع از قیمت اتصالات هیدرولیک با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت-اتصالات-هیدرولیک
اتصالات-هیدرولیک-آلمانی

قیمت اتصالات هیدرولیک

عواملی همچون کیفیت ساخت ، برند سازنده ، سایز اتصال و جنس بدنه در قیمت نهایی این محصول تاثیرگذار می باشد. شما این امکان را دارید که انواع اتصالات هیدرولیک را بصورت حضوری یا غیرحضوری از طریق فروشگاه ولوسند سفارش دهید.

اتصالات هیدرولیک فشار قوی

این اتصالات بیشتر در بخش صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم های هیدرولیک پرفشار نیازمند اتصالات با استحکام بیشتری می باشند. به همین دلیل از اتصالات هیدرولیکی استفاده می شود که توانایی کار در فشار بالا را نیز دارا می باشند.

اتصالات هیدرولیک استیل

این اتصالات با جنس های مختلفی تولید می شوند. در ساخت این اتصالات موادی بکار می رود که در مقابل فرسایش شیمیایی و شرایط محیطی مقاومت بالایی از خود نشان دهد. تولیدکنندگان از موادی مانند آلومینیوم ، چدن ، استیل و استنلس استیل در ساخت این اتصالات استفاده می کنند. اتصالات هیدرولیکی جنس استیل از جمله پرکاربردترین آنها می باشد.

انواع اتصالات هیدرولیک

در این بخش به چند مورد از پرکاربردترین این اتصالات اشاره خواهیم کرد.

  • اتصالات ORFS مستقیم
  • اتصالات ORFS متقاطع
  • اتصالات ORFS آرنج
  • اتصالات Tee ORFS

اتصالات-هیدرولیک-فشار-قوی

مرکز فروش اتصالات هیدرولیک

یکی از مراکز معتبر و پرسابقه در بخش تامین انواع تجهیزات صنعتی ، فروشگاه ولوسند می باشد. از محصولات این فروشگاه می توان به انواع شیرآلات صنعتی ، بست و اتصالات مختلف از جمله اتصالات هیدرولیکی و اتصالات جوشی ، همنیطور انواع مختلف فلنج اشاره کرد.

خرید اتصالات هیدرولیک

برای خرید انواع :

  • اتصالات هیدرولیک پارکر
  • اتصالات هیدرولیک حکمت
  • اتصالات هیدرولیک پنوماتیک

می توانید به صورت حضوری و یا غیرحضوری اقدام کنید. همینطور امکان صدور پیش فاکتور از طریق این بخش برای مشتریان گرامی فراهم شده است.

لیست اتصالات هیدرولیک ( کاربرد )

کاربرد این اتصالات بصورت لیست ذکر شده است:

  • صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی
  • تجهیزات کشاورزی
  • تجهیزات ساخت و ساز و معدن
  • سیستم های های لوله کشی

 

پراستفاده ترین نوع اتصالات

از پرکاربردترین و پر استفاده ترین اتصالات می توان به مدل های فشار قوی ، جنس استیل ، اتصالات هیدرولیک آلمانی ، اتصالات هیدرولیکی و پنوماتیکی اشاره کرد. این محصولات قابلیت ثبت سفارش را دارند.

مرکز-فروش-اتصالات-هیدرولیک

اتصالات هیدرولیک فشار قوی

اتصالات هیدرولیک فشار قوی برای اتصال لوله‌ها و قطعات در سیستم‌های هیدرولیک با فشار بالا استفاده می‌شوند. این اتصالات با توجه به نیازهای صنعتی، استانداردها و شرایط عملیاتی متنوعی طراحی و ساخته می‌شوند.

  • اتصالات مارکونی (Marconni Fittings): اتصالات مارکونی با قطرهای مختلف، طراحی شده‌اند و دارای جزئیاتی مانند مهره‌ها، غلطک‌ها و سرریزهای بالا هستند که باعث محکم شدن و بی‌نشت بودن اتصال می‌شوند. این اتصالات معمولاً از جنس فولاد کربنی یا فولاد ضد زنگ ساخته می‌شوند.
  • اتصالات ORFS (O-Ring Face Seal): اتصالات ORFS شامل یک حلقه O-Ring و صفحه صافی برای ایجاد اتصال محکم و بی‌نشت هستند. این اتصالات معمولاً از فولاد کربنی یا فولاد ضد زنگ ساخته می‌شوند و تحمل فشارهای بالا را دارند.
  • اتصالات سه طریقه (Three-Way Fittings): اتصالات سه طریقه برای ایجاد تفریق و اتصال سه خط لوله به یکدیگر استفاده می‌شوند. این اتصالات معمولاً از فولاد کربنی، فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم ساخته می‌شوند و به دلیل مقاومت در برابر فشار بالا، محبوبیت بالایی دارند.

 

قیمت اتصالات هیدرولیک آلمانی

جهت اطلاع از جزئیات و قیمت این تجهیزات ، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

اتصالات-هیدرولیک-فشار-قوی

اتصالات شیلنگ هیدرولیک

اتصالات هیدرولیک نقش بسیار حیاتی در سیستم های انتقال قدرت و کنترل هیدرولیک دارند. این اتصالات ، که عمدتاً از جنس‌های فولادی یا آلومینیومی تولید می شوند ، برای ایجاد اتصالات سیالات یا گازها در سیستم های هیدرولیک به کار می‌روند.

اتصالات هیدرولیک باید از جنس ها و طراحی هایی باشند که به بهترین شکل ممکن از نشتی جلوگیری کنند. این خصوصیت به دلیل اهمیت اتصالات در سیستم های هیدرولیک ضروری است. این اتصالات باید مقاومت کافی در برابر فشارها ، تنش‌ها و لرزش های مکانیکی داشته باشند تا از خرابی و نشتی جلوگیری کنند. اگر سیستم حاوی مایعات یا گازهای خورنده است ، اتصال های هیدرولیک باید مقاوم به خوردگی باشند تا دوام سیستم را تضمین کنند. اتصالات باید توانایی تحمل دماهای مختلف را داشته باشند تا در شرایط محیطی گوناگون به خوبی عمل کنند.

لوله فشار قوی هیدرولیک

نگهداری منظم و تعمیرات به موقع از اهمیت بسیاری برخوردارند. بازرسی‌های دوره ای ، تست فشار و تعویض قطعات فرسوده می‌توانند به دوام و بهینه سازی عملکرد اتصالات کمک کنند.

لوله فشار قوی هیدرولیک با اهمیت ویژه ای در سیستم های هیدرولیک برای ایجاد اتصالات مطمئن و عملکرد بهینه مواجه هستند. با توجه به ویژگی های اصلی چون ضد نشتی ، مقاومت مکانیکی ، مقاومت به خوردگی و تحمل به دماهای مختلف ، این اتصالات به تنظیم و اتصال مواد به صورت ایمن و بهینه کمک می‌کنند.

اتصالات فشار قوی هیدرولیک

  • اتصالات لوله به لوله (نوع فلر) : این نوع اتصالات برای اتصال لوله های هیدرولیکی به یکدیگر به کار می‌روند. این اتصالات به وسیله پیچ و مهره یا رزوه های لحیم قفل می شوند.
  • اتصالات لوله به شیر : این نوع اتصالات برای اتصال لوله به شیرها یا ولوهای هیدرولیکی استفاده می شود. این اتصالات معمولاً با استفاده از رزوه های لحیم یا سیستم های قفلی نصب می شوند.
  • اتصالات سریع (نوع کوپلینگ) : این نوع اتصالات به سرعت امکان اتصال و جداشدن لوله ها را فراهم می کنند. این اتصالات از نوع دو دسته اصلی ، یعنی کوپلینگ اتصالات بدون لوله و کوپلینگ اتصالات دارای لوله هستند.
  • اتصالات موضعی (نوع فلنج) : این اتصالات برای اتصال لوله ها به تجهیزات مانند مخازن یا تجهیزات هیدرولیکی دیگر استفاده می‌شوند. فلنج ها به وسیله پیچ و مهره به هم متصل می شوند.
اتصالات-هیدرولیکی

موضوعات مرتبط

محصولات مرتبط

فروش-فلنج-اوریفیس

فلنج اریفیس

فلنج اریفیس Orifice Flanges در دسته ای از تنظیم گرهای فشار گاز و مایعات می باشند که با هدف اندازه

انواع-شیر-فلکه-سوزنی

شیر فلکه سوزنی

عنوان محصول سایز کلاس PN شیر فلکه سوزنی فولادی – کلاس 150 2 الی 10 اینچ (برای اطلاعات بیشتر به

لوله-مانیسمان-چیست

لوله مانیسمان

فروشگاه ولوسند عرضه کننده انواع لوله های بدون درز در رده های مختلف. جهت ثبت سفارش و اطلاع از قیمت

لوگو-ولوسند-فوتر

تماس با ما

آدرس : تهران ، بازار آهن شادآباد ، بهاران 2 ، بلوک 16 ، شماره 164

درباره ما

مجموعه ولوسند با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تامین تجهیزات پالایشگاهی و پتروشیمی ، همراه با مدیریتی پویا و تلاش کادر فنی باتجربه ، آمادگی خود را جهت واردات و تامین انواع تجهیزات صنایع گاز ، پتروشیمی ، نفت ، نیروگاه ها و کارخانجات صنعتی با گواهی معتبر EN10204-3.1 اعلام می دارد.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ولوسند می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.