یکی از بهترین تولیدکنندگان شیرآلات چدنی ، فاراب می باشد. کیفیت بالا ، مقاومت و استحکام عالی ، تنوع در مدل شیرآلات صنعتی و قیمت مناسب از جمله ویژگی های این برند می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت شیر فلکه چدنی فاراب با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت-شیر-فلکه-چدنی-فاراب

قیمت شیر فلکه چدنی فاراب

این مورد به مدل شیر فلکه چدنی ، سایز و کلاس آن بستگی دارد. شیر فاراب در مقایسه با سایر شیرآلات برندهای مختلف ، قیمت مناسبی دارد.

شیر فلکه کشویی چدنی فلنج دار فاراب

یکی از پرکاربردترین شیر فلکه ها ، مدل کشویی می باشد. این شیرآلات با جنس های مختلفی همچون فولاد ، چدن و استیل تولید می شوند. شیر فلکه کشویی چدنی فلنج دار فاراب از بهترین گزینه ها در بخش کشاورزی و صنعت پتروشیمی به حساب می آید.

نمایندگی شیر فلکه فاراب

فروشگاه ولوسند بصورت تخصصی انواع شیرآلات فاراب در مدل ها و سایزهای مختلف را بفروش می رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید شیر فاراب با همکاران ما تماس بگیرید.

نمایندگی-شیر-فلکه-فاراب

شیر فاراب

خرید شیر فلکه چدنی فاراب برای صنایع نفت و گاز ، پتروشیمی ، بخش کشاورزی و نیروگاه ها پیشنهاد می شود. سابقه درخشان این برند در کنار کیفیت بسیار بالای محصولات سبب برتری آن در مقایسه با سایر رقبا شده است.

لیست قیمت شیرآلات چدنی فاراب

به علت شرایط بازار و تغییرات نرخ ارز ، قیمت شیرفلکه چدنی فاراب دارای نوسان می باشد. به همین دلیل جهت اطلاع از لیست قیمت و سایر جزئیات با مجموعه ولوسند تماس بگیرید.

محصولات مرتبط

اکسپنشن-جوینت

اکسپنشن جوینت

برای دفع لرزش های ایجاد شده توسط پمپ ، فن و سیستم های پایپینگ از تجهیزاتی به نام اکسپنشن جوینت

انواع-شیر-فشار-شکن-فولادی

شیر فشار شکن فولادی

عنوان محصول سایز کلاس PN فشارشکن فولادی فلنج‌دار – کلاس 150 2 الی 56 اینچ (برای اطلاعات بیشتر به جدول

فروش-فلنج-اسلیپون

فلنج اسلیپون

فلنج اسلیپون از جمله فلنج هایی است که در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل در مقایسه با

لوگو-ولوسند-فوتر

تماس با ما

آدرس : تهران ، بازار آهن شادآباد ، بهاران 2 ، بلوک 16 ، شماره 164

درباره ما

مجموعه ولوسند با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تامین تجهیزات پالایشگاهی و پتروشیمی ، همراه با مدیریتی پویا و تلاش کادر فنی باتجربه ، آمادگی خود را جهت واردات و تامین انواع تجهیزات صنایع گاز ، پتروشیمی ، نفت ، نیروگاه ها و کارخانجات صنعتی با گواهی معتبر EN10204-3.1 اعلام می دارد.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ولوسند می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.