برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت اتصالات فشار قوی ، با کارشناسان مجموعه ولوسند تماس بگیرید. در بخش صنعت به علت وجود مواد بسیار پرفشار و با دمای بالا، وجود تجهیزات و قطعاتی که توان و استحکام بالایی داشته باشند بسیار اهمیت دارد. در این بین در سیستم لوله کشی برای اتصال بین لوله ها و تغییر مسیر آنها نیازمند وسایلی هستیم که این امکان را فراهم کنند. اتصالات فشار قوی فولادی تحمل بسیار بالایی برای گذردهی مواد و سیالات پرفشار را دارند.

اتصالات-فشار-قوی-گاز

اتصالات فشار قوی فولادی

عمدتا از فولاد و آلیاژ هایی خاص ساخته می شوند. برای مواردی همچون آب و فاضلاب، گاز، بخار، فشار هوا و نفت و … بسیار مناسب هستند. کاربرد اصلی اتصالات به نوع آن بستگی دارد و اغلب برای تغییر جهت جریان و ایجاد انشعاب مورد استفاده قرار می گیرد. اتصالاتی که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، از جنبه های مختلفی دسته بندی می شوند.

جنس اتصالات، کلاس فشاری، نحوه اتصال به لوله و تجهیزات از مواردی هستند که موجب ایجاد دسته های مختلف در اتصالات می شوند.

در حال حاضر نیز حضور اتصالات فشار قوی گالوانیزه در جابجایی سیال بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. از آنجایی که سیالات با جریانی قوی هدایت می شوند، به اتصالاتی پرقدرت نیاز دارند که اتصالات فولادی به همین دلیل ساخته می شوند.

در برخی موارد و انتقال سیالات با فشاری بالا، حرارت نیز بالا می رود که به اتصالاتی بسیار قوی نیاز می باشد تا توان هدایت این جریان را داشته باشد. ضخامت بسیار بالای دیواره اتصالات نیز موجب تحمل فشار بالای سیالات می گردد.

اغلب این محصولات به شکل مخروطی و رشته ای ساخته می شوند. دلیل شکل مخصوص این اتصالات، نشان دادن مقاومت بیشتر در هنگام عبور سیالات است. برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت اتصالات فشار قوی تایوان تماس بگیرید.

اتصالات-فشار-قوی-استیل

لیست قیمت تجهیزات فشار قوی

انواع تجهیزات برای اتصال فشار بالا به دو دسته تقسیم می شوند. مدل اول دنده ای و حالت بعدی ساکت ولد می باشد. اتصالات فشار قوی دنده ای برای متصل کردن لوله هایی با فشار بسیار زیاد بکار گرفته می شوند. برهمین اساس به کلاس های گوناگونی دسته بندی می شوند. تفاوت آنها با ساکت ولد نداشتن جای هیچگونه درز و جوش بروی بدنه آنها می باشد و بصورت یک تکه ساخته می شنود. همینطور نصب آسان تری نیز دارند.

این اتصالات ضخامت بیشتری نسبت به مدل دیگر دارد و فشار به مراتب بیشتری را تحمل خواهند کرد. در هنگام نصب می بایست به تناسب رده لوله با کلاس اتصالات توجه کرد. برای مثال اتصالات کلاس 2000 برای لوله هایی با رده 80 مناسب می باشند. جهت اطلاع از سایر مدل ها ، جزئیات و لیست قیمت اتصالات فشار قوی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اتصالات فشار قوی گاز

این نوع اتصالات به دو نوع روکار و توکار تقسیم می شود. که نوع توکار آن برای انتقال گاز شهری با فشار هایی بسیار بالا مناسب تر است. و قیمت آن نیز بسیار بیشتر از لوله روکار است که تنها برای ایجاد انشعابات و انتقال گاز در محیط های کوچک استفاده می شود.

با توجه به نوع و مدل ، قادر هستند فشاری تا حدود 150000 پوند بر اینچ مربع را متحمل شوند. اتصالات در ابعاد و اندازه هایی متنوع و بر طبق استاندارد های صنایع مختلف به تولید می رسد که در بازار ایران موجود هستند.

معرفی محصولات بیشتر : لوله آتشخوار ، فلنج گلودار

اتصالات فشار قوی گالوانیزه

در اتصالات فشار قوی گالوانیزه و غیره، مشخصه دما به دلیل سیکل حرارتی موجود در سیالات اهمیت بسیاری دارد. از این رو اتصالات در دماهای مختلفی مورد آزمون قرار می گیرند تا بیشترین ظرفیت آنها یعنی از منفی 252 تا مثبت 649 درجه سانتیگراد مشخص شود.

جمع بندی از کاربرد اتصالات

کاربرد لوله و اتصالات فشار قوی بسیار است که در بخش قبل به برخی از آنها اشاره کردیم. اما به دلیل گسترده بودن طیف کاربرد این محصولات در بخش زیر نیز به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • انتقال نفت و گاز و کلیه صنایع پتروشیمی
  • صنعت کشاورزی
  • پروژه انتقال آب
  • انتقال مواد خورنده
اتصالات-فشار-قوی-فولادی

انواع اتصالات فشار قوی

بر طبق تقسیم بندی کلی می توان انواع اتصالات را بر حسب زیر معرفی کرد:

اتصالات فشار قوی جوشی

همانطور که از اسم این نوع اتصالات مشخص است، نحوه اتصال آنها به یکدیگر از طریق جوشکاری انجام می گیرد. جنس اتصالات فلزی است از این رو نصب آنها بسیار آسان است و در هنگام نصب مشکلات کمتری پیش می آید.

اتصالات پیچی فولادی

این اتصالات، همان اتصالات دنده ای فشار قوی هستند که کاربرد گسترده تری نسبت به اتصالات جوشی دارند.

اتصالات پیچی فولادی برای لوله هایی با قطر کم مناسب هستند و با کاربرد گسترده، اتصالاتی مقرون به صرفه و باکیفیت به شمار می روند.

که موارد زیر بخشی از ویژگی های این نوع اتصالات هستند که آن را از سایرین متمایز می کند:

مقاومت در برابر ترک و شکست، شکل پذیری بالا، طول نامحدود لوله، عدم نیاز به تجهیزات سنگین برای تولید، هزینه پایین و خواص مکانیکی بالا.

بی شک فولاد مقاوم ترین ماده در ساخت اتصالات است که مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی، فرسایش، فشار و حرارت بالا دارد. به دلیل عمر بسیار بالا، این نوع اتصالات در تاسیسات مختلف، آتش نشانی، پزشکی و … به کار می روند. اتصالات فولادی از برترین اتصالات در 90 درصد صنایع است.

جهت خرید انواع اتصالات فشار قوی ایرانی و خارجی ، لطفا با همکاران ما در تماس باشید.

اتصالات پیچی گالوانیزه

گالوانیزه از لحاظ برخی موارد با دیگر اتصالات متفاوت هستند. مثلا از اتصالات گالوانیزه در برابر رطوبت بسیار مقاوم هستند از این رو در انتقال سیالات بسیار خوب عمل می کنند.

اتصالات پیچی گالوانیزه، به دلیل دارا بودن یک لایه آلیاژ بر روی سطح خود، مانع رسیدن رطوبت به فلز اصلی و زیرین می شوند.

و لازم به ذکر است که طول حدودی لوله های گالوانیزه به 6 متر می رسد.

اتصالات فشار قوی پیچی پلی اتیلن

این گونه اتصالات بسیار سبک و مقرون به صرفه هستند و بهترین گزینه برای آب رسانی به شمار می روند. روکشی این اتصالات را احاطه کرده است که بسیار صیقلی است و باعث کاهش فشار آب نمی شود.

از دیگر مزیت های این اتصالات این است که هیچگونه تاثیری بر مزه آب نمی گذارند.

دسته بندی اتصالات بسیار متنوع است و مدل های متنوع آن را می توانید در بخش زیر مشاهده کنید:

زانو فشار قوی ، سه راه فشار قوی ، چپقی فشار قوی ، مغزی فشار قوی ، بوشن فشار قوی ، تبدیل فشار قوی ، مهره ماسوره فشارقوی ، ساکت ولد فشار قوی ، تردولت فشار قوی ، نیپل فشار قوی

و انواع اتصالات فشار قوی از نظر نحوه اتصال در لوله کشی به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

  • اتصالات لب جوش
  • اتصالات دنده ای
  • اتصالات ساکت ولد

نام دیگر اتصالات دنده ای فشار قوی ، رزوه ای است.

ویژگی های اتصالات متنوع

حال که با انواع اتصالات آشنا شدید، خوب است که با برخی از ویژگی های آنها نیز آشنا شوید.

مثلا اتصالات دنده ای، برای نصب خود نیاز به مهارت بالایی ندارند، قابلیت آب بندی این محصولات در دما و فشار بالا مناسب است.

برخی از اتصالات وجود دارند که با جنس استیل ساخته می شوند و برای مکان هایی مناسب هستند که رطوبت زیادی در آن وجود دارد. یا به دلیل حرارت بسیار بالا به جنسی نیاز است که تغییر شکل ندهد.

تمام دسته بندی هایی که از اتصالات فشار قوی نام برده شد، در ابعاد گوناگونی به تولید می رسند و کلاس های مختلفی دارند.

در این اتصالات از متریال های متنوعی استفاده می شود همچون آلومینیوم، مس، فولاد، کربن استیل، لاستیک و سایر پلیمر ها.

یکی از مزایای برترین اتصال های فشار قوی از نوع دنده ای، هزینه نصب پایین و عدم جوشکاری است. که با این تفاسیر، اتصالات و جایگزین آنها بسیار راحت است. و نحوه اتصال آنها بهم به صورت رزوه ای است که یعنی در صورت خراب شدن هر بخش از لوله، نیازی به برش دادن و جوش دادن نیست. تنها همان بخشی که آسیب دیده است، تعمیر می شود و بنابراین نگهداری این نوع اتصالات بسیار راحت است.

قیمت-اتصالات-فشار-قوی

فروش اتصالات فشار قوی

با توجه به تنوع و گوناگونی اتصالات می توان به تاثیر قدرتمند آنها در صنایع مختلف پی برد. فروش اتصالات درجه یک از جمله خدمات رسانی های ما به صنایع مختلف است.

در حال حاضر به دلیل نیاز گسترده به این تجهیزات، این محصولات با کیفیت های متغیری به بازار ارائه می شوند. برند های مختلفی در ایران فعالیت می کنند و انواع این محصولات را به بازار های داخلی و خارجی وارد می کنند.

آنچه مهم است کیفیت و طول عمر محصولاتی همچون لوله و اتصالات است که پایه و اساس یک سیستم می باشند. پس قبل از خرید درباره محصولات و کیفیت آنها، برند و مواد اولیه تحقیق نمایید تا بهترین محصولات را دریافت کنید.

فروشگاه ولوسند طیف بسیار بزرگی از اتصالات درجه یک را برای کاربرد هایی با فشار بالا ارائه می کند که از مواد اولیه ای بسیار باکیفیت ساخته شده اند.

شما می توانید تمامی اتصالات مورد نیاز یک سیستم اعم از لوله های فشار قوی، زانو، بوشن و … را از فروشگاه ما تهیه کنید. و کیفیت بی نظیر محصولات را با نمونه های دیگر بازار مقایسه کنید.

کارشناسان مجموعه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در زمینه خرید اتصالات فشار قوی می باشند.

لیست-قیمت-تجهیزات-فشار-قوی

قیمت اتصالات فشار قوی

قیمت این اتصالات به برند سازنده آن و خدماتی است که به مشتری ارائه می دهد. در زمینه خرید لوله و اتصالات باید از بهترین کیفیت آن استفاده کرد. زیرا اگر کیفیت محصول خریداری شده خوب نباشد، موجب آسیب به یک سیستم کلی و تاسیسات آن می شود. که در برخی موارد این آسیب ها جبران ناپذیر است.

سعی کنید با مقایسه لیست قیمت اتصالات فشار قوی و محصولات ارائه شده، بهترین اجناس را خریداری کنید که در خرید عمده، مقرون به صرفه باشد. با توجه به سابقه طولانی مدت ولوسند در ارائه انواع اتصالات، به کیفیت محصولات که با قیمتی مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می گیرند، اطمینان کنید. و بهترین اتصالات درجه یک را از ما بخواهید.

جمع بندی

این اتصالات موجب رشد چشمگیری در فعالیت صنایع مختلف همچون نفت و گاز شده اند. در صنعت برای انتقال مواد و سیالات پرفشار از این نو اتصال استفاده می شود. در این مقاله به سوال اتصالات فشار قوی چیست جواب دادیم و باهم به بررسی ویژگی های این محصول پرداختیم.

اتصالات-فشارقوی

کلمات مرتبط

اتصالات فشار قوی پلی اتیلناتصالات فشار قوی استیل

اتصالات فشارقوی

محصولات مرتبط

شیر-بال-ولو-فلنجی

بال ولو

در صنعت پایپینگ و تأسیسات، همواره شیرآلات نقش مهمی ایفا می کنند. بال ولو و انواع و اقسام شیرآلات دیگر،

انواع-شیر-صافی

شیر صافی

عنوان محصول سایز کلاس PN شیر صافی – کلاس 150 2 الی 42 اینچ (برای اطلاعات بیشتر به جدول توضیحات

انواع-شیر-یک-طرفه

شیر یکطرفه

عنوان محصول سایز کلاس PN شیرهای یکطرفه – کلاس 150 2 الی 42 اینچ ( برای اطلاعات بیشتر، توضیحات ستاره

لوگو-ولوسند-فوتر

تماس با ما

آدرس : تهران ، بازار آهن شادآباد ، بهاران 2 ، بلوک 16 ، شماره 164

درباره ما

مجموعه ولوسند با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تامین تجهیزات پالایشگاهی و پتروشیمی ، همراه با مدیریتی پویا و تلاش کادر فنی باتجربه ، آمادگی خود را جهت واردات و تامین انواع تجهیزات صنایع گاز ، پتروشیمی ، نفت ، نیروگاه ها و کارخانجات صنعتی با گواهی معتبر EN10204-3.1 اعلام می دارد.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ولوسند می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.