برای انتقال گاز و سیالات در بخش صنعت می توان از لوله هیدرولیک استفاده کرد. جنس لوله های هیدرولیک عمدتا از فولاد ضد زنگ می باشد. این لوله که بصورت آلیاژ تولید می شود ، ترکیبی از چندین فلز نظیر کروم ، کربن ، نیکل ، گوگرد سیلیکون و … می باشد. جنس بدنه آنها سبب خواهد شد تا در برابر زنگ زدگی و فشار بالا بسیار مقاوم باشند. جهت خرید و اطلاع از قیمت لوله هیدرولیک با کارشناسان ما تماس بگیرید.

لوله-هیدرولیک

قیمت لوله هیدرولیک

قیمت لوله های هیدرولیک فولادی بسته به نوع و کیفیت مواد بکار رفته ، همینطور قیمت مواد اولیه آن متفاوت می باشد. از کاربردهای اصلی این لوله می توان به انتقال گاز اشاره کرد. لوله هیدرولیک به سه دسته فولادی ، پلی اتیلن و PVC تقسیم می شود.

استاندارد لوله های هیدرولیک

این لوله ها به علت مقاوت مکانیکی بالا و در دسترس بودن ، بطور گسترده در بخش هیدرولیک بکار گرفته می شوند. داشتن وزن زیاد ، حجم بالا و نیاز به تعداد زیاد اتصالات از جمله معایب این لوله بشمار می رود. لوله های هیدرولیک در اندازه های 1.8 تا 8 اینچ در سه رده استاندارد موجود است. این سه رده ضخامت دیواره شامل 40 ، 80 و 160 می باشد.

خرید لوله هیدرولیک

برای خرید و ثبت سفارش انواع لوله های هیدرولیک در سایزهای مختلف ، همینطور لوله هیدرولیک میلیمتری می توانید با کارشناسان فروشگاه ولوسند تماس بگیرید. این مجموعه عرضه کننده انواع شیرآلات صنعتی ، اتصالات و لوله های مختلف می باشد.

قیمت-لوله-هیدرولیک
استاندارد-لوله-های-هیدرولیک

جدول لوله هیدرولیک

در این بخش جزئیات و جدول لوله های هیدرولیک به نمایش در آمده است.

جدول-لوله-هیدرولیک
انواع-لوله-هیدرولیک
لیست-قیمت-لوله-هیدرولیک

ساختار لوله های هیدرولیک

لوله هیدرولیک یکی از اجزای اساسی در سیستم‌های انتقال قدرت هیدرولیک است که در انتقال سیالات به عنوان وسیله اصلی برای ایجاد حرکت و فشار استفاده می شود. این لوله ها عمدتاً از مواد مقاوم و مناسب برای محیط های هیدرولیکی ساخته می شوند تا تحمل فشار ، دما و شرایط محیطی مختلف را داشته باشند.

لوله های هیدرولیکی معمولا از جنس های فولادی یا آلومینیوم ساخته می شوند. این مواد به دلیل مقاومت آنها در برابر فشار ، سایش و شرایط محیطی مورد ترجیح قرار می گیرند. لوله های هیدرولیک ممکن است دارای لایه های پوششی مختلفی مانند لایه های مقاوم به روغن ، خوردگی یا سایش باشند.

خصوصیات لوله هیدرولیک

  • مقاومت فشاری: لوله های هیدرولیک باید توانایی تحمل فشارهای بالا را داشته باشند. این خصوصیت اهمیت زیادی در سیستم های هیدرولیک دارد که با فشارهای بالا سیال را منتقل می کنند.
  • مقاومت به خوردگی: با توجه به اینکه بسیاری از سیستم های هیدرولیک با سیالات حاوی روغن ها کار می‌کنند ، مقاومت به خوردگی یک خصوصیت حیاتی برای لوله های هیدرولیک است.
  • انعطاف پذیری: لوله های هیدرولیک باید انعطاف پذیری کافی داشته باشند تا بتوانند در تناوب ها و تغییرات جهت ها حرکت کنند و از آسیب جلوگیری کنند.
  • دمای کاری: برخی از سیستم های هیدرولیک در شرایط دمایی خاص عمل می کنند. لذا لوله های هیدرولیک باید دارای تحمل به دماهای متنوع باشند.
لوله-فشار-قوی-هیدرولیک

موضوعات مرتبط

محصولات مرتبط

شیر-سماوری-فلنجی

شیر سماوری صنعتی

شیر سماوری صنعتی با نام پلاگ ولو یا پلاگین نیز شناخته می شود. داخل این شیر صنعتی یک پلاگ یا

انواع-شیر-فلکه-برنجی

شیر فلکه برنجی

عنوان محصول سایز PN شیر فلکه برنجی – PN 10 – 10 ” – PN 16 – 16 ” –

انواع-شیر-فلکه-سوزنی

شیر فلکه سوزنی

عنوان محصول سایز کلاس PN شیر فلکه سوزنی فولادی – کلاس 150 2 الی 10 اینچ (برای اطلاعات بیشتر به

لوگو-ولوسند-فوتر

تماس با ما

آدرس : تهران ، بازار آهن شادآباد ، بهاران 2 ، بلوک 16 ، شماره 164

درباره ما

مجموعه ولوسند با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تامین تجهیزات پالایشگاهی و پتروشیمی ، همراه با مدیریتی پویا و تلاش کادر فنی باتجربه ، آمادگی خود را جهت واردات و تامین انواع تجهیزات صنایع گاز ، پتروشیمی ، نفت ، نیروگاه ها و کارخانجات صنعتی با گواهی معتبر EN10204-3.1 اعلام می دارد.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ولوسند می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.