یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید انواع شیرآلات مهم صنعتی ، سام می باشد. تجربه بالا در تولید شیرآلات ، کیفیت درجه یک و استحکام فوق العاده محصولات از جمله ویژگی های این تولیدکننده به حساب می آید. در صورتی که قصد خرید شیر فلکه چدنی سام را دارید، یا به دنبال اطلاع از قیمت آن جهت ثبت سفارش هستید، با کارشناسان فروشگاه ما تماس بگیرید.

خرید-شیر-فلکه-چدنی-سام

قیمت شیر فلکه چدنی سام

قیمت شیرآلات این برند به مواردی همچون مدل ولو ، کلاس و سایز آن بستگی دارد. از شیر فلکه چدنی سام بیشتر در بخش کشاورزی و انتقال سیال استفاده می شود. قیمت شیر فلکه کشاورزی سام در مقایسه با برندهای دیگر ، مناسب تر می باشد.

خرید شیر فلکه چدنی سام

فروشگاه ولوسند عرضه کننده بروزترین تجهیزات صنعتی می باشد. انواع لوله مانیسمان در رده های مختلف ، شیرآلات صنعتی همچون شیر فلکه کشویی فولادی ، تجهیزات مختلف موتورخانه و مدل های مختلف flange نظیر فلنج گلودار ، نمونه ای از محصولات این فروشگاه به حساب می آید. در صورتی که قصد خرید و ثبت سفارش را دارید ، می توانید به 2 صورت حضوری یا غیرحضوری اقدام کنید.

لیست-قیمت-شیر-فلکه-چدنی-سام

لیست قیمت شیر فلکه چدنی سام

اگر به دنبال لیست قیمت شیرآلات سام در کلاس ها و سایزهای مختلف هستید، از شما دعوت می کنیم تا با کارشناسان ما در تماس باشید.

شیرآلات صنعتی سام

برند “سام” یکی از معروف‌ترین و مورد اعتمادترین برندهای تولید شیر چدنی در صنعت است. شیر فلکه چدنی سام به دلیل کیفیت بالا، قدرت تحمل فشار و مقاومت در برابر خوردگی، توانایی عملکرد در شرایط سخت صنعتی و قابلیت استفاده در برنامه‌های مختلف، بسیار محبوب است.

  • جنس بدنه: شیرآلات این برند با استفاده از مواد بسیار مرغوب چدنی تولید می‌شود که برای مقاومت در برابر فشار و خوردگی مناسب است.
  • ویژگی‌های فنی: شیر چدنی سام دارای ویژگی‌هایی مانند درپوش قابل تنظیم، درپوش قابل جداسازی، سهولت در نصب و تعویض، قابلیت تنظیم جریان و مهار فشار است.
  • مقاومت در برابر فشار: شیرآلات صنعتی سام با طراحی محکم و جنس بدنه قوی، تحمل فشارهای بالا را ممکن می‌سازند و برای استفاده در سیستم‌های با فشار قوی مناسب هستند.
  • مقاومت در برابر خوردگی: با توجه به جنس بدنه چدنی و پوشش‌های ضدخوردگی، شیر فلکه چدنی سام مقاومت بالا در برابر خوردگی و اکسیداسیون را داراست.
شیرآلات-صنعتی-سام

محصولات مرتبط

انواع-شیر-فلکه-برنجی

شیر فلکه برنجی

عنوان محصول سایز PN شیر فلکه برنجی – PN 10 – 10 ” – PN 16 – 16 ” –

قیمت-اتصالات-فشار-قوی

اتصالات فشار قوی

برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت اتصالات فشار قوی ، با کارشناسان مجموعه ولوسند تماس بگیرید. در بخش صنعت

لوله-مبلی-چیست

لوله مبلی

عنوان محصول سایز لوله مبلی جهت اطلاع از قیمت و جزئیات ، لطفا تماس بگیرید تماس با ما 021-66318331 خرید

لوگو-ولوسند-فوتر

تماس با ما

آدرس : تهران ، بازار آهن شادآباد ، بهاران 2 ، بلوک 16 ، شماره 164

درباره ما

مجموعه ولوسند با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تامین تجهیزات پالایشگاهی و پتروشیمی ، همراه با مدیریتی پویا و تلاش کادر فنی باتجربه ، آمادگی خود را جهت واردات و تامین انواع تجهیزات صنایع گاز ، پتروشیمی ، نفت ، نیروگاه ها و کارخانجات صنعتی با گواهی معتبر EN10204-3.1 اعلام می دارد.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ولوسند می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.