از اتصالات مانیسمان برای لوله کشی خطوط انتقال سیالات ، بخار و میعانات در سیستم های تاسیسات ساختمان ، سیستم های اطفا حریق ، موتورخانه ها ، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی استفاده می شود. این اتصالات فاقد هرگونه جای درز جوش می باشند و به همین خاطر مناسب سیستم هایی با دما و فشار کاری بالا هستند. در کنار این اتصالات از لوله مانیسمان در سیستم پایپینگ بکار گرفته می شود. برای خرید و ثبت سفارش انواع اتصالات بدون درز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت-اتصالات-مانیسمان
لیست-قیمت-اتصالات-گازی-دلتا

اتصالات مانیسمان ایران اتصال

ایران اتصال یکی از تولید کنندگان داخلی اتصالات مانیسمان بدون درز می باشد. کیفیت بالای محصولات در کنار قیمت مناسب سبب شده است تا یکی از گزینه های مهم خریداران تبدیل شود. برای خرید انواع اتصالات مانیسمان ایرانی و لوله استیل با همکاران ما تماس بگیرید.

اتصالات مانیسمان بنکن

در اتصالات بنکن بصورت جوشی ، لوله و اتصال به وسیله فرآیند butt weld به یکدیگر متصل خواهند شد. به همین علت به آن اتصالات جوشی بنکن نیز گفته می شود. اتصالات مانیسمان بنکن برخلاف اتصالات درزدار ، فاقد درز جوش بوده و به همین خاطر مناسب سیستم های با دما و فشار کاری بسیار بالا می باشند. به همین دلیل قیمت اتصالات جوشی بنکن به نسبت اتصالات درزدار بالاتر است. به علت یکپارچه بودن بدنه و نبود جای درز ، باعث افزایش استحکام سیستم لوله کشی می شود. همینطور تنوع گسترده ای از سایز 1.2 تا 24 اینچ را شامل خواهد شد.

اتصالات مانیسمان دلتا

اتصالات دلتا نقش بسیار مهمی در بخش صنعت به ویژه پروژه های گاز رسانی ایفا کرده است. اتصالات لوله گازی مانیسمان که از جنس فلز می باشند شامل سه راهی ، سر دنده ، زانویی ، بست و تبدیل هستند. تولید محصول باکیفیت به همراه نیروی مجرب و سابقه طولانی سبب برتری این برند در مقایسه با رقبا شده است.

اتصالات مانیسمان امین

از دیگر تولیدکنندگان داخلی اتصالات بدون درز می توان به شرکت امین اشاره کرد. قیمت اتصالات بدون درز امین در مقایسه با سایر برندها کمتر می باشد. این در حالی است که محصولات این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. از محصولات امین می توان به تبدیل جوشی ، زانو جوشی و سه راه جوشی اشاره کرد.

اتصالات-مانیسمان-ایران-اتصال

قیمت اتصالات مانیسمان

قیمت انواع اتصالات بدون درز به مواردی از قبیل جنس بدنه ، سازنده ، رده و سایز آن بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت اتصالات مانیسمان ایرانی و خارجی ، همینطور سایر جزئیات با کارشناسان مجموعه ولوسند تماس بگیرید.

انواع اتصالات مانیسمان

این اتصالات بر اساس نوع در سه دسته مختلف تقسیم خواهند شد:

  • اتصالات جوشی (Butt weld)
  • اتصالات دنده ای (Threaded)
  • اتصالات ساکت ولد (Socket welded)

اتصالات مانیسمان رده 40

از پرکاربرد ترین اتصالات بدون درز ، رده 40 می باشد که توسط تولیدکنندگان مختلفی ساخته می شود. فروشگاه ولوسند بصورت تخصصی انواع اتصالات رده 40 چینی ( بنکن ) و اتصالات بدون درز ایرانی را عرضه می کند. در اصطلاح علمی به این اتصالات سِیم لِس Seamless گفته می شود. برای تولید این اتصالات از مقاطع فولادی به شکل شمش و از طریق حرارت ، کشش ، غلطک و عبور از زره و همچنین نیروهای گریز از مرکز بکار گرفته می شود.

اتصالات رده 40 چینی

معروف ترین و با سابقه ترین اتصالات بدون درز چینی مربوط به برند BENKAN ( بنکن ) می باشد. رده 40 این اتصالات کاربرد بسیاری دارد. جهت خرید و ثبت سفارش اتصالات رده 40 چینی بنکن ، با همکاران ما تماس بگیرید.

قیمت اتصالات مانیسمان رده 40

این مورد به برند تولید کننده اتصالات مانیسمان و جنس بدنه بستگی دارد. اتصال رده 40 بسیار پر مصرف می باشد. به علت شرایط بازار و نوسانات نرخ ارز ، قیمت ها در حال تغییر می باشند. جهت اطلاع از جزئیات و لیست قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر محصولات : بال ولوشیر فلکه کشاورزی

خرید اتصالات مانیسمان بدون درز

ولوسند یکی از مراکز معتبر فروش لوله و اتصالات مانیسمان در کشور می باشد. انواع شیرآلات صنعتی مانند شیر پروانه ای ، تجهیزات مربوط به موتورخانه و لوله های صنعتی از جمله محصولات این فروشگاه به حساب می آید. برای مشاوره و خرید با کارشناسان ما درتماس باشید.

اتصالات-مانیسمان-بنکن

اتصالات بنکن

اتصالات بنکن یا مانیسمان‌ها، نوعی اتصالات صنعتی هستند که برای اتصال و رابطه دادن بین لوله‌ها و قطعات مختلف در سیستم‌های لوله‌کشی استفاده می‌شوند. آنها به عنوان یک راه حل قوی و قابل اعتماد برای اتصال لوله‌ها با هم یا به قطعات دیگر به کار می‌روند.

ویژگی‌ها

  • جنس بدنه: اتصالات مانیسمان معمولاً از جنس فولاد کربنی یا فولاد ضد زنگ ساخته می‌شوند که از مقاومت و دوام بالایی برخوردارند.
  • طراحی محکم: این اتصالات دارای طراحی محکم و با دقت بالا هستند که به عنوان یک رابط قوی و پایدار بین لوله‌ها و قطعات مختلف عمل می‌کنند.
  • پایداری در برابر فشار: اتصالات مانیسمان معمولاً قادرند با فشارهای بالا و نیروهای مکانیکی متحمل شوند و از نشتی و تخریب جلوگیری کنند.
  • مقاومت در برابر حرارت: برخی از این اتصالات دارای مقاومت بالا در برابر حرارت و تغییرات دما هستند، که آنها را برای کاربردهای صنعتی گرم یا سرد مناسب می‌سازد.

 

لیست قیمت اتصالات گازی دلتا

قیمت این اتصالات معمولاً متغیر است و به عواملی مانند ابعاد، جنس بدنه، پوشش و قطعات همراه بستگی دارد. همچنین، تفاوت قیمت در بازار و بین تولیدکنندگان مختلف نیز وجود دارد. برای دقیق‌ترین اطلاعات درباره

  • قیمت اتصالات مانیسمان رده 40
  • قیمت اتصالات گازی امین
  • لیست قیمت اتصالات جوشی امین
  • لیست قیمت اتصالات بنکن

با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

اتصالات-بنکن

موضوعات مرتبط

محصولات مرتبط

اکسپنشن-جوینت

اکسپنشن جوینت

برای دفع لرزش های ایجاد شده توسط پمپ ، فن و سیستم های پایپینگ از تجهیزاتی به نام اکسپنشن جوینت

انواع-شیر-فشار-شکن-فولادی

شیر فشار شکن فولادی

عنوان محصول سایز کلاس PN فشارشکن فولادی فلنج‌دار – کلاس 150 2 الی 56 اینچ (برای اطلاعات بیشتر به جدول

لوگو-ولوسند-فوتر

تماس با ما

آدرس : تهران ، بازار آهن شادآباد ، بهاران 2 ، بلوک 16 ، شماره 164

درباره ما

مجموعه ولوسند با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تامین تجهیزات پالایشگاهی و پتروشیمی ، همراه با مدیریتی پویا و تلاش کادر فنی باتجربه ، آمادگی خود را جهت واردات و تامین انواع تجهیزات صنایع گاز ، پتروشیمی ، نفت ، نیروگاه ها و کارخانجات صنعتی با گواهی معتبر EN10204-3.1 اعلام می دارد.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ولوسند می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.