امروزه لوله استیل ۳۰۴ از پرکاربردترین لوله ها در صنعت می باشد. به این دلیل که فاقد از زنگ زدگی هستند و به ندرت دچار مشکل میشوند. امروزه لوله های استیل در صنایع و کار هایی مانند تاسیسات ساختمانی و پالایشگاه ها کاربرد زیادی را دارند. لوله های استیل مانند تمامی لوله های دیگر در تنوع زیادی در دسترس هستند و شما باید نحوه خرید را بلد باشید، تا بتوانید بهترین نوع را با بهترین کیفیت خریداری نمایید. جهت ثبت سفارش و اطلاع از جزئیات ، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

لوله-استیل-304

مشخصات فنی لوله استیل ۳۰۴

طراحان در تولید این لوله از 19.6 درصد عنصر کروم و در حدود 9.5 درصد نیکل استفاده کرده اند. بنا به این دلیل، می توان از این لوله  ها در بسیاری از کارهای سخت که نیاز به لوله هایی با مقاومت بالا هستند، استفاده کرد. برای محاسبه وزن لوله استیل ۳۰۴ ، می بایست محیط لوله را در ضخامت، طول و متریال آن ضرب کنیم.

خرید لوله استیل ۳۰۴

همانطور که در بالا اشاره کردیم، خرید لوله استیل ۳۰۴ به عامل های زیادی تقسیم میشود. بسیاری از این لوله ها با استاندارد مورد نیاز تولید نمی شوند و شاید بعد از مدتی خاصیت و ویژگی های خود را از دست دهند. ما در ادامه مواردی در خصوص جزئیات خرید لوله استیل برای شما بیان خواهیم کرد.

کاربرد

میخواهیم به طور دقیق برای شما بیان کنیم که این لوله ها در چه جاهایی کاربرد دارند. لوله های استیل 304 در زمینه هایی از قبیل ، سنگ زنی، جوشکاری، تاسیسات ساختمانی، پالایشگاه ها، انتقال نفت و گاز و یا یک مسیر فلزی توخالی برای انتقال سیالات و مواد جامد پودری شکل کاربرد زیادی را دارند و در واقع در این زمینه ها نقش اساسی را دارند. باید توجه کرد که یکی از مهمترین ویژگی های این لوله، مقاومت آن بوده که تا 800 درجه فارنهایت مقاومت دارد.

لوله های استیل 304 به این دلیل محبوبیت پیدا کرده که در تولید آن از بهترین عنصر کروم و نیکل استفاده شده است. در عین حال در نظر داشته باشید که در تولید آن باید به میزان مورد نیاز، از این دو ماده استفاده شده باشد.

معرفی محصولات بیشتر : لوله استیل 316 و لوله مانیسمان

blank

مزایا

با توجه به موارد ذکر شده می توان دریافت که این لوله دارای ویژگی و کاربرد زیادی است و در عین حال دارای مزایای قابل توجهی است که در ادامه به صورت دقیق به مزایای این لوله خواهیم پرداخت. این لوله در برابر حرارت مقاومت بالایی را دارد و یقینا باید دارای استحکام زیادی باشد. از مزایای دیگری که میتوان به آن اشاره کرد، جلوگیری از ورود آلودگی به درون محفظه مواد غذایی است.

بسیاری از کاربران امروزه به دنبال لوله هایی هستند که دچار آلودگی نباشند و در عین حال باید از بروز این مشکل نیز جلوگیری کند. به همین دلیل است که ما به شما این لوله را پیشنهاد میکنیم. ناگفته نماند که این لوله در برابر حرارت مقاومت بالایی را نشان میدهد.

قیمت روز لوله استیل 304

برای اطلاع از سایز لوله استیل ۳۰۴ و قیمت آنها، میتوانید با کارشناسان ولوسند تماس حاصل فرمایید. آنها به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی میکنند. لوله استیل ۳۰۴ قیمت متفاوتی نسیت به سایر مدل ها نظیر 316 دارد.

فروش-لوله-استیل-304

فروش لوله استیل ۳۰۴

لوله های استیل 304 امروزه به محبوب ترین لوله ها تبدیل شده اند و در ریز برترین ها قرار دارند. به این دلیل که دارای ویژگی و کاربرد های زیادی هستند. ما در این مقاله برای شما بیان کردیم که لوله استیل ۳۰۴ چیست و چه کاربرد هایی دارد. این لوله ها در واقع می توانند کمک شایانی به تاسیسات ساختمانی و پالایشگاه ها میکنند.

اگر قصد خرید و یا اطلاع از قیمت لوله استیل ۳۰۴ را دارید، میتوانید با شماره های ذکر شده تماس بگیرید تا به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند.

قیمت-لوله-استیل-۳۰۴

جزئیات لوله های استیل 304

لوله استیل 304 یک نوع لوله فولادی است که از جنس فولاد ضدزنگ AISI 304 ساخته شده است. این نوع لوله به دلیل ویژگی‌های خاص خود در بسیاری از صنایع و کاربردها استفاده می‌شود.

موارد کاربرد لوله استیل ۳۰۴

  • صنایع پتروشیمی و نفت و گاز: استیل 304 در صنایع پتروشیمی و نفت و گاز برای انتقال و توزیع مواد شیمیایی، گازها و مایعات استفاده می‌شود.
  • صنعت غذایی: به دلیل مقاومت لوله استیل 304 در برابر خوردگی و قابلیت بهداشتی، در صنعت غذایی برای انتقال مواد غذایی، شستشوی وسایل و تجهیزات مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • صنعت داروسازی: این لوله در صنعت داروسازی برای تولید و انتقال مواد دارویی و شیمیایی استفاده می‌شود.
    صنعت ساختمانی: لوله های استیل 304 در صنعت ساختمانی برای ساختارها، تاسیسات آب و فاضلاب، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و سایر کاربردهای ساختمانی استفاده می‌شوند.
  • صنعت خودروسازی: در صنعت خودروسازی نیز لوله استیل 304 برای سیستم‌های انتقال سوخت و مایعات، سیستم‌های تهویه و سیستم‌های انتقال هوا استفاده می‌شود.

 

ویژگی های مهم

  • مقاومت در برابر خوردگی: لوله استیل 304 از جنس فولاد ضدزنگ AISI 304 ساخته شده است که دارای مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی است. این ویژگی آن را برای استفاده در محیط‌هایی که با رطوبت، آب، اسیدها و محلول‌های شیمیایی تماس دارند، مناسب می‌کند.
  • استحکام مکانیکی بالا: این لوله دارای استحکام مکانیکی بالا است که آن را قابل تحمل در برابر فشار و ضربه می‌سازد. این ویژگی آن را برای استفاده در صنایعی مانند صنایع نفت و گاز، پتروشیمی و صنایع ساختمانی مناسب می‌کند.
  • مقاومت در برابر دما: لوله های استیل 304 دارای مقاومت بالا در برابر دما می باشند. این ویژگی آن را برای استفاده در صنایعی که با دماهای مختلف سروکار دارند، مناسب می‌کند.
  • قابلیت جوشکاری و اتصال: به راحتی قابلیت جوشکاری و اتصال به سایر قطعات و لوله‌ها را داراست. این ویژگی آن را برای استفاده در تولید و ساخت سازه‌ها و قطعات صنعتی ایده‌آل می‌کند.

 

قیمت لوله استیل ۳۰۴

لازم به ذکر است که قیمت لوله استیل ۳۰۴ بسته به اندازه، ضخامت و شرایط بازار ممکن است متغیر باشد. برای اطلاع از قیمت دقیق این لوله ، بهتر است با فروشندگان ولوسند تماس بگیرید.

لیست-قیمت-لوله-استیل-304

محصولات مرتبط

انواع-شیر-فلکه-برنجی

شیر فلکه برنجی

عنوان محصول سایز PN شیر فلکه برنجی – PN 10 – 10 ” – PN 16 – 16 ” –

انواع-شیر-فلکه-سوزنی

شیر فلکه سوزنی

عنوان محصول سایز کلاس PN شیر فلکه سوزنی فولادی – کلاس 150 2 الی 10 اینچ (برای اطلاعات بیشتر به

انواع-شیر-فلکه-کشویی

شیر فلکه کشویی

عنوان محصول سایز کلاس PN شیر فلکه کشویی فولادی – کلاس 150 2 الی 10 اینچ (برای اطلاعات بیشتر به

لوگو-ولوسند-فوتر

تماس با ما

آدرس : تهران ، بازار آهن شادآباد ، بهاران 2 ، بلوک 16 ، شماره 164

درباره ما

مجموعه ولوسند با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تامین تجهیزات پالایشگاهی و پتروشیمی ، همراه با مدیریتی پویا و تلاش کادر فنی باتجربه ، آمادگی خود را جهت واردات و تامین انواع تجهیزات صنایع گاز ، پتروشیمی ، نفت ، نیروگاه ها و کارخانجات صنعتی با گواهی معتبر EN10204-3.1 اعلام می دارد.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ولوسند می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.