لوله استیل 316 یکی از زیر مجموعه های لوله استیل می باشد. لوله استیل در صنعت های مختلف کارایی و کاربرد بسیار فراوانی دارد. این نوع لوله استیل از عناصر گوناگونی تشکیل می شود که در ادامه برای شما بیان خواهیم کرد. در بخش های بعدی همراه با ما باشید تا با لوله استیل، انواع آن، کاربرد و ویژگی های این نوع لوله استیل آشنا شویم. در صورتی که قصد خرید و اطلاع از قیمت را دارید ، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مشخصات-لوله-استیل-316

لوله استیل 316 چیست؟

این لوله از عناصر متفاوتی ساخته و تشکیل می شود. این عناصر شامل کروم، مولیبدن و نیکل می باشد. این نوع لوله از ورقه های بسیار بزرگ استیل مانند تولید می شود. لوله های استیل 316 ویژگی های متعددی دارد. از جمله این ویژگی ها استحکام، سختی و مقاومت در برابر هر نوع خوردگی می باشد. این مدل لوله استیل در صنایع گوناگونی کارایی و کاربرد دارند. کاربردهای این لوله استیل شامل صنایع دارو، غذا سازی، هوافضا، پتروشیمی، گاز، نفت، ساخت قایق، ساعت، تجهیزات پزشکی و جراحی، آزمایشگاهی، کنترل آلودگی هوا، صنعت معماری، ساخت تبدیل های حرارتی و غیره می باشد. این نوع لوله استیل در تمامی موارد نام برده شده بسیار پرمصرف و پر کاربرد است.

مشخصات لوله استیل 316

لوله های استیل 316 به طور کلی در دو مدل بدون درز ( لوله مانیسمان ) و درزدار ساخته و تولید می شوند. لوله استیل بدون درز، دارای استحکام بالا و سطح صاف و یکپارچه ای می باشد و قیمت بالاتری نیز دارد. در این نوع لوله ها هیچ گونه جوشکاری انجام نمی شود. به همین دلیل به آنها بدون درز می گویند. در مقابل آن، لوله استیل درزدار دارای مقاومت پایین تری است و قیمت آن نیز پایینتر از بدون درز می باشد. این نوع لوله استیل زمانی به کار می آید که نیاز به فشار و مقاومت کمتری باشد. در این صورت کارایی آن بیشتر خواهد شد.

لوله استیل 316 رده 40

لوله استیل در رده های متفاوتی ساخته و تولید می شوند و در اختیار خریداران قرار می گیرند. این رده ها شامل لوله استیل رده 10، رده 20، رده 40، رده 80 و رده 160 می باشد. لوله استیل 316 رده 40 یکی از این رده ها است که قصد داریم شما را با آن بیشتر آشنا کنیم. زمانی که صحبت از رده می شود، منظور ضخامت لوله استیل می باشد. اگر بخواهیم ضخامت این رده ها را با واحد میلیمتر بیان کنیم باید به سراغ استاندارد  ASME B36.10 برویم. به طور مثال لوله استیل با سایز 1 اینچ در رده 40 در استاندارد گفته شده ضخامت آن 3.38 میلیمتر می باشد.

blank

لوله استیل 316 صنعتی

این مدل لوله نوع صنعتی به گونه ای است که حالت مغناطیسی را ندارد. این نوع لوله استیل های صنعتی برای محیط هایی که دارای آب شور می باشند بسیار مناسب است. یکی دیگر از ویژگی های استیل 316 مقاومت و استحکام بالای آن در برابر رطوبت هوا است. قیمت نیز در این مدل ها بالاتر از مدل های دیگر می باشد. لوله استیل صنعتی ضد زنگ هستند و در صنعت های مختلف کارایی و کاربرد فراوانی دارند. این مدل  لوله استیل ها در ضخامت، طول و رده های متفاوتی تولید می شوند. از جمله ویژگی های دیگر این لوله استیل صنعتی وزن سبک، عمر و ماندگاری بالا، قابلیت بازیافت، توانایی کنترل کردن جریان بالا و غیره می باشد.

معرفی محصولات بیشتر : لوله آتشخوار ، لوله مبلی

قیمت لوله استیل 316

با توجه به نوساناتی که در بازار وجود دارد لوله استیل 316 قیمت متغیری دارد. البته در مورد قیمت این لوله ها عوامل مختلفی تاثیر می گذارند و قیمت آنها را کم و یا زیاد می کنند. ضخامت و سایز لوله استیل های 316 یکی از این عوامل است. عوامل بعدی که در این قیمت موثر است مواد اولیه ی به کار رفته در این لوله ها و برند یا شرکت تولید کننده می باشد.

در صورتی که یک برند معروف با استفاده از مواد بسیار با کیفیت و عالی، این لوله استیل ها را تولید کند، قیمت این لوله ها بالاتر می رود. به طور کلی قیمت لوله استیل ها مناسب و مقرون به صرفه است. گاهی اوقات قیمت آنها پایین هم می باشد. در خرید این لوله استیل ها بهتر است بسیار دقت کنید و از فروشگاه های معتبر آنها را خریداری نمایید. در مورد قیمت این لوله ها ، قیمت ارز نیز ممکن است تاثیرگذار باشد.

قیمت-لوله-استیل-316

فروش لوله استیل 316

لوله استیل 316 یکی از مدل های پرفروش و پرکاربرد در بین لوله استیل ها در صنعت های گوناگون می باشد. این مدل لوله استیل در سایزهای مختلف به فروش می رسند و در اختیار مشتریان و خریداران قرار می گیرد. این لوله ها به دلیل کاربرد و ویژگی های فراوانی که دارند بسیار پرفروش می باشند. از ویژگی های مهمی که باعث فروش بیشتر این لوله استیل ها می شود، مقاومت بسیار بالای لوله های استیل 316 و ضد زنگ بودن آنها می باشد. جهت ثبت سفارش با کارشناسان ولوسند در ارتباط باشید.

قیمت-لوله-و-اتصالات-استیل-316

جزئیات بیشتر لوله های استیل 316

لوله استیل 316 یک نوع لوله است که از جنس فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا به نام استیل 316 تولید می‌شود. استیل 316 یکی از فولاد‌های استیل است که دارای خصوصیات فیزیکی و شیمیایی منحصر به فردی است.

ویژگی های مهم

  • مقاومت در برابر خوردگی: لوله استیل 316 دارای مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی است، به خصوص در برابر اسیدهای قوی مانند اسیدهای کلریدریک و فسفریک.
  • مقاومت در برابر حرارت: استیل 316 دارای مقاومت بالا در برابر حرارت است و می‌تواند در دماهای بالا (تا حدود 800 درجه سانتیگراد) کار کند.
  • مقاومت مکانیکی بالا: استیل 316 دارای مقاومت مکانیکی بسیار بالا و استحکام ضربه بالاست که آن را برای کاربردهای صنعتی مناسب می‌کند.
  • ظاهر زیبا: لوله استیل 316 دارای ظاهری زیبا و براق است که آن را برای کاربردهایی که نیاز به ظاهری زیبا دارند، مناسب می‌سازد.

 

کاربردهای لوله استیل 316

  • صنایع شیمیایی: به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی، لوله استیل 316 در صنایع شیمیایی برای انتقال مواد شیمیایی و حلال‌ها استفاده می‌شود.
  • صنایع نفت و گاز: از این لوله برای انتقال و نگهداری مایعات و گازها در صنایع نفت و گاز استفاده می‌شود.
  • صنایع دریایی: به دلیل مقاومت در برابر خوردگی در محیط های شور و تماس با آب دریا، استیل 316 در صنایع دریایی برای انتقال سیستم های آب شیرین، خنک کننده ها و سیستم های تهویه استفاده می‌شود.
  • صنایع غذایی: استیل 316 به علت خصوصیات ضد زنگ و غیرسمی در برابر مواد غذایی، در تجهیزات و تأسیسات صنایع غذایی مانند تجهیزات تهویه، مخازن ذخیره و خطوط انتقال استفاده می‌شود.

 

قیمت لوله و اتصالات استیل 316

قیمت لوله استیل 316 ممکن است بسته به اندازه، ضخامت، طول و نیز شرایط بازار متغیر باشد. برای اطلاع از قیمت دقیق این لوله با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت-لوله-استیل-316

محصولات مرتبط

فروش-لوله-استیل-304

لوله استيل 304

امروزه لوله استیل ۳۰۴ از پرکاربردترین لوله ها در صنعت می باشد. به این دلیل که فاقد از زنگ زدگی

شیر-یکطرفه-برنجی

شیر یکطرفه برنجی

عنوان محصول کلاس PN شیر یکطرفه برنجی – PN 16 150 16 تماس با ما 021-66318331 عنوان محصول PN قیمت

انواع-شیر-اطمینان

شیر اطمینان

عنوان محصول سایز کلاس PN شیرهای اطمینان 2 الی 42 اینچ ( برای اطلاعات بیشتر، به قسمت “جدول محصول و

لوگو-ولوسند-فوتر

تماس با ما

آدرس : تهران ، بازار آهن شادآباد ، بهاران 2 ، بلوک 16 ، شماره 164

درباره ما

مجموعه ولوسند با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تامین تجهیزات پالایشگاهی و پتروشیمی ، همراه با مدیریتی پویا و تلاش کادر فنی باتجربه ، آمادگی خود را جهت واردات و تامین انواع تجهیزات صنایع گاز ، پتروشیمی ، نفت ، نیروگاه ها و کارخانجات صنعتی با گواهی معتبر EN10204-3.1 اعلام می دارد.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ولوسند می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.