یکی از پراستفاده ترین شیرآلات در بخش صنعت به ویژه کشاورزی ، شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان می باشد. استحکام و مقاومت بسیار بالا ، کیفیت عالی در کنار قیمت مناسب سبب توجه ویژه خریداران به این برند شده است. برای خرید و اطلاع از جزئیات شیر فلکه چدنی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت-شیر-فلکه-چدنی-وگ-امید-گلستان

شیر فلکه زبانه لاستیکی وگ امید گلستان

یکی از پر استفاده ترین مدل شیرآلات در بخش صنعت ، شیر فلکه کشویی می باشد. مکانیزم این شیر بصورتی است که برای قطع و وصل کردن جریان بکار گرفته می شود. از نمونه های کاربردی آن می توان به شیر فلکه زبانه لاستیکی وگ امید گلستان اشاره کرد که در بخش کشاورزی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

نمایندگی وگ امید گلستان

مجموعه ولوسند بصورت تخصصی محصولات وگ امید گلستان را عرضه کرده است. انواع مدل ها ، سایز و کلاس توسط این مجموعه به فروش می رسد. برای مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

قیمت شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان

به علت نوسانات اخیر ، قیمت تجهیزات صنعتی از جمله لوله مانیسمان ، انواع فلنج و شیرآلات درحال تغییر می باشد. در صورتی که به دنبال لیست قیمت شیرآلات وگ امید گلستان هستید، با کارشناسان فروشگاه ولوسند تماس بگیرید. کارشناسان ما ضمن مشاوره دقیق ، بهترین قیمت را نیز به خریداران گرامی می دهند.

نمایندگی-وگ-امید-گلستان

خرید شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان

در صورتی که به دنبال خرید شیرآلات صنعتی هستید، پیشنهاد می کنیم تا از محصولات ولوسند دیدن نمایید. این فروشگاه انواع شیرآلات چدنی و فولادی تولید شده توسط برندهای معتبر بازار را عرضه کرده است.

لیست قیمت وگ امید گلستان

جهت اطلاع دقیق از قیمت روز محصولات وگ امید گلستان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

عبارات مرتبط

کاتالوگ شیرآلات وگ

لیست-قیمت-وگ-امید-گلستان

محصولات مرتبط

انواع-شیر-فشار-شکن-برنجی

شیر فشار شکن برنجی

عنوان محصول سایز PN شیر فشار شکن برنجی – 10 “ – 16 “ – 40 شیر فشار شکن جهت

انواع-شیر-صافی

شیر صافی

عنوان محصول سایز کلاس PN شیر صافی – کلاس 150 2 الی 42 اینچ (برای اطلاعات بیشتر به جدول توضیحات

لوله-استیل-چیست

لوله استیل

برای خرید و اطلاع از قیمت لوله استیل در ابعاد و آلیاژهای مختلف، با کارشناسان مجموعه ولوسند تماس بگیرید. لوله

لوگو-ولوسند-فوتر

تماس با ما

آدرس : تهران ، بازار آهن شادآباد ، بهاران 2 ، بلوک 16 ، شماره 164

درباره ما

مجموعه ولوسند با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تامین تجهیزات پالایشگاهی و پتروشیمی ، همراه با مدیریتی پویا و تلاش کادر فنی باتجربه ، آمادگی خود را جهت واردات و تامین انواع تجهیزات صنایع گاز ، پتروشیمی ، نفت ، نیروگاه ها و کارخانجات صنعتی با گواهی معتبر EN10204-3.1 اعلام می دارد.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ولوسند می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.