لوله مانیسمان رده 40 چیست؟ این مدل لوله از فولاد جامد که به شکل ورق یا میله است، مشتق می شوند. در نهایت به شکل گرد جامد معروف به “بیلت” شکل می گیرند که سپس حرارت داده می شوند و روی شکلی مانند میله سوراخ کننده ریخته می شوند. تا یک لوله یا پوسته توخالی ایجاد کنند. این نوع لوله‌ها به دلیل توانایی در تحمل فشار در مقایسه با سایر روش‌های تولید لوله و همچنین سریع و مقرون به صرفه بودن، به یکی از بهترین لوله ها تبدیل شده اند. لوله های بدون درز به طور کلی در خطوط گاز و همچنین لوله هایی که مایعات را حمل می کنند استفاده می شود. جهت اطلاع از قیمت و ثبت سفارش، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت-لوله-مانیسمان-رده-40

لوله مانیسمان رده 40 بدون درز

لوله رده 40 بدون درز قادر به مقاومت، در برابر فشارهای بالا است. آنها همچنین به طور گسترده در کاربردهای فشار بالا، از جمله پالایشگاه ها، سیلندرهای هیدرولیک ، صنایع هیدروکربنی و در زیرساخت های نفت و گاز مورد استفاده قرار میگیرند.

این لوله در مقایسه با سایر انواع لوله کشی به جوش یا اتصال نیازی ندارند. به همین دلیل، به سادگی توسط شمش های گرد جامد تشکیل می شوند. تا در نهایت بر استحکام و ویژگی های دیگر از جمله مقاومت در برابر خوردگی می افزاید. این لوله‌ها در مقاومت در برابر تنش مکانیکی نیز مؤثرتر هستند و فشار عملیاتی بالاتری نسبت به لوله‌های جوشی دارند که به لوله‌های بدون درز معروف هستند.

به طور کلی کاربرد لوله رده 40 به ضخامت دیواره لوله بستگی دارد. دماهای بالاتر برای تولید لوله‌هایی با دیواره‌های ضخیم‌تر مورد نیاز است که مقاومت در برابر تغییر شکل را کاهش می‌دهد و منجر به انحراف بزرگ‌تر می‌شود.

مزایای لوله های مانسیمان رده 40 بدون درز

  • دقت ابعادی بالا برای قطرهای داخلی و خارجی
  • تحمل ضخامت دیوار بسیار محدود است
  • کاهش گریز از مرکز
  • سطح کشیده صاف
  • افزایش مقادیر مقاومت به دلیل شکل دهی سرد
  • عملیات حرارتی سفارشی
لوله-مانیسمان-رده-40-بدون-درز

مشخصات لوله مانیسمان رده 40

طول های عرضه شده مشمول تمایزات زیر هستند:

طول تولید لوله های مانسیمان رده 40 بین 4 تا 7 متر عرضه می شوند. مگر اینکه شرایط فرق کند. طول های ثابت لوله مانیسمان با انحراف مجاز از طول سفارش شده ± 500 میلی متر. حداکثر 10٪ از مقدار تحویلی ممکن است از طول ثابت منحرف شود، اما نه بیش از 2 متر.برش به طول . تلورانس های بسیار باریکی را می توان برای طول سفارش داده شده توافق کرد

نکات خرید لوله مانیسمان رده 40

به خاطر داشته باشید که همه لوله های رده 40 یکسان نیستند و اشکال، تکنیک های اندازه گیری و کاربردهای متفاوتی دارند. هنگام خرید لوله فولادی ضد زنگ، اندازه لوله باید در نظر گرفته شود.

لوله را می توان با قطر داخلی اسمی، طول، اندازه لوله یا ضخامت دیوار اندازه گیری کرد. بنابراین، قبل از اینکه بتوانید لوله مناسب خود را انتخاب کنید، باید اندازه لوله را یاد بگیرید.

معرفی محصولات دیگر : لوله استیل ، شیر فلکه چدنی

لوله-مانیسمان-رده-40-چیست

لوله مانیسمان رده 40 اهواز

یکی از برندهای معتبر و سرشناس بازار ، اهواز می باشد. این شرکت تولید کننده انواع لوله اتصالات صنعتی در مدل ها و ابعاد مختلف می باشد.

قیمت لوله مانیسمان رده 40

جهت اطلاع از قیمت لوله مانیسمان رده 40 اهواز ، رده 40 کاوه و سایر برندها، لطفا با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

فروش لوله مانیسمان رده 40

این لوله در صنایعی از جمله پالایشگاه ها، سیلندرهای هیدرولیک ، صنایع هیدروکربنی و در زیرساخت های نفت و گاز که نیاز به لوله های خاص با مقاومت در برابر فشار زیاد را دارند، کاربرد زیادی را دارند و همه زمینه های ذکر شده، به این نوع لوله نیاز دارند. فروشگاه ولوسند عرضه کننده انواع تجهیزات صنعتی و پالایشگاهی می باشد. جهت ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جدول مشخصات

در این جدول مواردی از جمله :

ضخامت لوله مانیسمان رده 40

وزن لوله مانیسمان رده 40

ذکر شده است.

لیست-انواع-لوله-اتصالات-صنعتی
قیمت-لوله-مانیسمان-رده-40-کاوه

جزئیات لوله بدون درز رده 40

لوله بدون درز رده 40 یک نوع لوله فولادی است که بدون درز و یکپارچه ساخته می‌شود و از جنس فولاد کربنی است. این نوع لوله به دلیل ویژگی‌های خاص خود در صنایع مختلف استفاده می‌شود.

ویژگی های لوله مانیسمان رده 40

  • بدون درز: لوله بدون درز رده 40 بدون هیچ نقصی ساخته می‌شود و دارای یکپارچگی کامل است. این ویژگی باعث می‌شود که لوله بتواند فشارهای بالا و حرارت‌های قوی را تحمل کند.
  • مقاومت بالا: لوله های مانیسمان رده 40 از جنس فولاد کربنی ساخته می‌شوند که دارای مقاومت بالا در برابر فشار، حرارت، و ضربه است. این لوله‌ها به عنوان یک انتخاب مقرون به صرفه برای کاربردهایی که نیاز به مقاومت بالا دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • عملکرد برتر: این لوله به دلیل ساختار بدون درز خود، عملکرد برتری در انتقال سیالات و گازها دارد. این لوله‌ها تراکم و جریان سیالات را بهبود می‌بخشند و به صورت موثر در سیستم‌های انتقال استفاده می‌شوند.
  • نصب و نگهداری آسان: لوله بدون درز رده 40 به دلیل ساختار یکپارچه و بدون درز، نصب و نگهداری آسانی دارد. این ویژگی باعث می‌شود که لوله‌های بدون درز به راحتی قابل استفاده و نگهداری باشند.

قیمت لوله مانیسمان رده 40 کاوه

لوله مانیسمان بدون درز رده 40 بسته به اندازه و مشخصات دیگر می‌تواند قیمت‌های متفاوتی داشته باشد. برای اطلاعات دقیقتر در مورد قیمت لوله مانیسمان رده 40 اهواز و کاوه ، همینطور موارد مصرف این لوله با کارشناسان ما تماس بگیرید.

عبارات مرتبط

ضخامت لوله رده 40

قیمت-لوله-مانیسمان-رده-40-اهواز

محصولات مرتبط

شیر-خودکار

شیر خودکار

عنوان محصول سایز PN شیرخودکار سوپاپی – PN 16 – 16 تماس با ما 021-66318331 عنوان PN قیمت ( تومان

انواع-شیر-فشار-شکن-برنجی

شیر فشار شکن برنجی

عنوان محصول سایز PN شیر فشار شکن برنجی – 10 “ – 16 “ – 40 شیر فشار شکن جهت

فروش-فلنج-اسلیپون

فلنج اسلیپون

فلنج اسلیپون از جمله فلنج هایی است که در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل در مقایسه با

لوگو-ولوسند-فوتر

تماس با ما

آدرس : تهران ، بازار آهن شادآباد ، بهاران 2 ، بلوک 16 ، شماره 164

درباره ما

مجموعه ولوسند با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تامین تجهیزات پالایشگاهی و پتروشیمی ، همراه با مدیریتی پویا و تلاش کادر فنی باتجربه ، آمادگی خود را جهت واردات و تامین انواع تجهیزات صنایع گاز ، پتروشیمی ، نفت ، نیروگاه ها و کارخانجات صنعتی با گواهی معتبر EN10204-3.1 اعلام می دارد.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ولوسند می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.