لوله مانیسمان رده 20 یک لوله بدون درز است. این لوله نسبت به سایر لوله های مانیسمان ضخامت کمتری دارد. به همین نسبت توانایی این لوله در برابر فشار نیز کمتر است. از این لوله استفاده های زیادی می شود، ولی به دلیل اینکه مقاومت این لوله در برابر فشار کمتر از سایر لوله هاست، در صنایع سنگین کاربرد چندانی ندارد. جهت خرید و اطلاع از قیمت ، لطفا با کارشناسان تماس بگیرید.

قیمت-لوله-مانیسمان-رده-20

آشنایی با انواع لوله های مانیسمان رده 20

انواع لوله مانیسمان رده 20 در یک ویژگی مشترک هستند. این ویژگی‌ رده ای است که این لوله ها در آن قرار گرفته اند. با این حال لوله های مانیسمان رده 20 را می‌ توان با توجه به برخی معیارها دسته بندی کرد. در یکی از مهمترین طبقه بندی ها، انواع این لوله ها از نظر سایز در گروه‌ های مختلف جای می گیرند. بر این اساس لوله های مانیسمان می‌ توانند با تنوع بالایی دسته بندی شوند. از لوله های مانیسمان رده 20 با سایز ۱.۲ اینچ گرفته تا لوله هایی با سایز ۳۲ اینچ و بالاتر امروزه در بازار به چشم می‌ خورند. به همین نسبت ضخامت انواع لوله های رده 20 نیز بسیار متنوع است. معمولا با افزایش سایز لوله، ضخامت آنها افزایش می‌ یابد. می‌ توان گفت که ضخامت لوله های مانیسمان رده 20 تابع سایز آن‌ هاست، در نتیجه این لوله ها از نظر ضخامت نیز بسیار متنوع هستند.

انواع لوله های مانیسمان رده 20 را از نظر جنس و متریال آنها نیز می توان طبقه بندی کرد. لوله های مانیسمان عموماً از جنس فولاد هستند، ولی ترکیب آلیاژ آنها ممکن است متفاوت باشد. به همین دلیل این لوله ها با توجه به متریالی که از آن تولید شده‌ اند نیز دسته بندی می شوند.

لوله فولادی مانیسمان رده 20 چه کاربردی دارد؟

لوله مانیسمان رده 20 نیز همچون دیگر لوله های بدون درز کاربردهای زیادی دارد. اگرچه می توان گفت که از این لوله نسبت به دیگر لوله های مانیسمان کمتر استفاده می شود. با این حال لوله رده 20 نیز به دلیل برخورداری از برخی مشخصه‌ ها موارد استفاده مخصوص خودش را دارد. یکی از کاربردهای ویژه لوله های مانیسمان رده 20، به استفاده از آنها در لوله کشی گاز ساختمان اختصاص می‌ یابد. از آنجایی که مقاومت لوله بدون درز رده 20 در برابر فشار بیشتر از لوله های درزدار است، این لوله انتخاب مناسبی برای لوله کشی توکار گاز محسوب می‌ شود. در حال حاضر و مطابق با قوانین سازمان نظام مهندسی لازم است که لوله مورد استفاده در لوله کشی گاز توکار حتماً از نوع مانیسمان رده 20 باشد.

جدول-وزن-لوله-مانیسمان-رده-20

بررسی جزئیات

در بررسی جدول مشخصات لوله های مانیسمان رده 20 معمولا ابتدا با سایز انواع لوله ها مواجه می‌ شویم. لوله های مانیسمان از نظر سایز تنوع زیادی دارند که البته با توجه به کاربردهای مختلف این لوله ها کاملاً طبیعی است. ضخامت و وزن هر شاخه از لوله های مانیسمان رده 20 از دیگر مشخصاتی هستند که می‌ توانیم در جدول مشخصات این لوله ها مشاهده کنیم. به طور معمول قیمت لوله مانیسمان رده 20 در جدول مشخصات این لوله درج نمی شود، زیرا به دلیل نوسانات بازار همواره در حال تغییر است.

جدول وزن لوله مانیسمان رده 20

جدول وزن لوله های بدون درز اطلاعات مختصر اما مهمی را درباره این لوله در اختیار ما می گذارد. در این جدول مواردی چون قطر لوله ، ضخامت و وزن لوله درج شده است. قطر و ضخامت لوله بر حسب اینچ و میلیمتر و وزن آن بر حسب کیلوگرم نشان داده می‌ شوند. کارایی مناسب لوله های مانیسمان رده 20 متأثر از انتخاب صحیح آنهاست، به همین دلیل بسیار مهم است که جدول وزن این لوله ها پیش از خرید به دقت بررسی شود.

لیست-انواع-لوله-اتصالات-صنعتی

قیمت لوله مانیسمان رده 20

قیمت این لوله نسبت به لوله های درزدار بیشتر است. زیرا این لوله در برابر فشار و دمای بالا مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. ضمن اینکه این لوله ها با هزینه بالاتری تولید می‌ شوند. اما مقایسه قیمت لوله مانیسمان رده 20 با قیمت دیگر لوله های مانیسمان نشان می‌ دهد که این لوله با قیمت کمتری به فروش می رسد. لوله های رده 20 به دلیل وزن و ضخامت کمتر، از لوله‌ هایی با رده بالاتر ارزان‌ تر هستند. در میان گروه‌ لوله های بدون درز رده 20 نیز تنوع قیمت وجود دارد. با بالا رفتن سایز لوله های مانیسمان و افزایش ضخامت و وزن این لوله‌ ها، قیمت آنها بیشتر می‌ شود. علاوه بر این قیمت لوله های مانیسمان رده 20 با توجه به متریالی که آن تولید شده‌ اند نیز متفاوت است.

فروش لوله مانیسمان رده 20

فروش لوله های مانیسمان رده 20 با توجه به کاربردهای متنوع این لوله به صورت گسترده انجام می شود. فروشندگان متعددی انواع لوله مانیسمان را عرضه می‌ کنند. یکی از بهترین مراکز فروش این مدل لوله ، فروشگاه ولوسند می باشد. جهت ثبت سفارش و خرید این محصول ، لطفا با کارشناسان ما در تماس باشید.

لوله-مانیسمان-رده-20

محصولات مرتبط

شیر-بال-ولو-فلنجی

بال ولو

در صنعت پایپینگ و تأسیسات، همواره شیرآلات نقش مهمی ایفا می کنند. بال ولو و انواع و اقسام شیرآلات دیگر،

انواع-شیر-فلکه-چدنی

شیر فلکه چدنی

عنوان محصول سایز PN شیر فلکه چدنی – PN 10 0 10 شیر فلکه چدنی – PN 16 0 16

قیمت-اتصالات-فشار-قوی

اتصالات فشار قوی

برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت اتصالات فشار قوی ، با کارشناسان مجموعه ولوسند تماس بگیرید. در بخش صنعت

لوگو-ولوسند-فوتر

تماس با ما

آدرس : تهران ، بازار آهن شادآباد ، بهاران 2 ، بلوک 16 ، شماره 164

درباره ما

مجموعه ولوسند با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تامین تجهیزات پالایشگاهی و پتروشیمی ، همراه با مدیریتی پویا و تلاش کادر فنی باتجربه ، آمادگی خود را جهت واردات و تامین انواع تجهیزات صنایع گاز ، پتروشیمی ، نفت ، نیروگاه ها و کارخانجات صنعتی با گواهی معتبر EN10204-3.1 اعلام می دارد.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ولوسند می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.