برند میراب از بهترین تولیدکنندگان شیر فلکه چدنی می باشد. کیفیت ساخت بسیار بالا ، استحکام مناسب در کنار قیمت اقتصادی سبب شده است که همواره یکی از انتخاب های اصلی خریداران شیرآلات صنعتی باشد. در صورتی که قصد خرید یا اطلاع از قیمت شیر فلکه چدنی میراب را دارید، با کارشناسان فروشگاه ولوسند تماس بگیرید.

شیر-فلکه-چدنی-میراب

قیمت شیر فلکه چدنی میراب

سایز شیر فلکه در کنار کلاس آن از جمله موارد تاثیرگذار بر قیمت می باشد. ضمن اینکه مدل ولو نیز می تواند تغییراتی را در قیمت ایجاد کند. فروشگاه ولوسند تضمین بهترین قیمت شیر فلکه میراب را به خریداران گرامی می دهد.

قیمت شیر کشویی زبانه لاستیکی میراب

شیرهای کشویی با زبانه لاستیکی تولید شده توسط میراب ، کاربرد بسیاری در بخش کشاورزی دارند. از این شیرآلات برای قطع و وصل کردن جریان سیال استفاده می شود. برای اطلاع از قیمت این محصول با ما تماس بگیرید.

خرید شیر فلکه چدنی میراب

مجموعه ولوسند عرضه کننده انواع لوله و اتصالات صنعتی ، شیرآلات در مدل های مختلف و انواع فلنج می باشد. خریداران گرامی این امکان را دارند که سفارش خود را بصورت غیرحضوری نیز ثبت نمایند.

قیمت-شیر-کشویی-زبانه-لاستیکی-میراب

لیست قیمت شیر فلکه چدنی میراب

امروزه شاهد نوسانات بسیاری در بازار و نرخ ارز هستیم. به این علت قیمت ها در مدت زمان کوتاهی تغییر می کنند. جهت اطلاع دقیق از لیست قیمت ها و جزئیات شیرآلات ، با همکاران ما تماس بگیرید.

محصولات مرتبط

قیمت-اتصالات-هیدرولیک

اتصالات هیدرولیک

از اتصالات هیدرولیک برای اتصال شیلنگ هیدرولیکی به اجزایی مانند سیلندرهای هیدرولیکی، لوله ها یا انواع مختلف شیلنگ ها در

انواع-شیر-فلکه-برنجی

شیر فلکه برنجی

عنوان محصول سایز PN شیر فلکه برنجی – PN 10 – 10 ” – PN 16 – 16 ” –

قیمت-فلنج-گلودار

فلنج گلودار

فلنج گلودار یکی از انواع فلنج ها می باشد که به دلیل داشتن یک گردن مخروطی به این نام معروف

لوگو-ولوسند-فوتر

تماس با ما

آدرس : تهران ، بازار آهن شادآباد ، بهاران 2 ، بلوک 16 ، شماره 164

درباره ما

مجموعه ولوسند با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تامین تجهیزات پالایشگاهی و پتروشیمی ، همراه با مدیریتی پویا و تلاش کادر فنی باتجربه ، آمادگی خود را جهت واردات و تامین انواع تجهیزات صنایع گاز ، پتروشیمی ، نفت ، نیروگاه ها و کارخانجات صنعتی با گواهی معتبر EN10204-3.1 اعلام می دارد.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ولوسند می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.