درباره ما

در سال 1378 فروشگاه جواد الائمه (ع) با مدیریت جناب آقای مصطفی میراحمدیان فر ، فعالیت خود را آغاز نمود. اجرای اهداف استراتژیک کشور در بخش صنعت و پتروشیمی به منظور اعمال صرفه جویی در هزینه های ارزی ، افزایش کیفیت محصولات با در نظر داشتن استانداردهای روز جهان و دستیابی به مرزهای جدید فناوری از جمله دلایلی بود که باعث فعالیت فروشگاه جواد الائمه (ع) در زمینه تامین کلیه تجهیزات صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ها و کارخانجات صنعتی شده بود.

این مجموعه در سال 1398 به فروشگاه ولوسند ( ValveSend ) تغییر نام داد. از تاریخ 1400/02/21 به منظور بهبود عملکرد خود در قبال شرکت های دولتی و خصوصی ، اقدام به ثبت شرکت سهامی خاص با نام زرپالایش عصر صنعت با شماره ثبت 577519 کرده است.

شرکت زرپالایش عصر صنعت با مدیریت پویا و تلاش کادر فنی و کارشناسان ، توانسته است طی 20 سال فعالیت در زمینه صنعت پتروشیمی و پالایشگاهی تجربه درخشانی را بدست آورد و نیازهای این صنعت را با کیفیتی مثال زدنی تامین کند.

زرپالایش عصر صنعت با توکل به خدا ، دانش روز و اتکا به توان فنی آمادگی خود را در زمینه واردات و تامین کلیه تجهیزات صنایع نفتی ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ها و کارخانجات صنعتی با ارائه گواهی معتبر جهانی اعلام می دارد.

میر-احمدیان

مشتریان ما

لوگو-ولوسند-فوتر

تماس با ما

آدرس : تهران ، بازار آهن شادآباد ، بهاران 2 ، بلوک 16 ، شماره 164

درباره ما

مجموعه ولوسند با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تامین تجهیزات پالایشگاهی و پتروشیمی ، همراه با مدیریتی پویا و تلاش کادر فنی باتجربه ، آمادگی خود را جهت واردات و تامین انواع تجهیزات صنایع گاز ، پتروشیمی ، نفت ، نیروگاه ها و کارخانجات صنعتی با گواهی معتبر EN10204-3.1 اعلام می دارد.

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ولوسند می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.